"

Ocak 20, 2009

Şimdi ben önce poğaça, sonra makarna, sonra parmak kukla yapmaya gidiyorum.

Annelik böyle birşey işte :)

Herkese günaydın.

Tatlı sürprizlerle dolu bir güne açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Günaydınnn,
    Makarna salatası mı yapacaksın ?
    :))

    YanıtlaSil
  2. :D Ben biliyor muyum ne yapacağımı :)

    YanıtlaSil
  3. Benimki tünaydın olsa olur mu? Kolay gelsiiiin

    YanıtlaSil
  4. ayol gelmedi bana meşaş felan..gelse cevap vermem mi ben sana..ay noluyo anlamadım.. cim de ecnebilerle konuşuyormuş ben diye...karıştım ben sanırsam...annem iyi saatte olsunlara karışcan deyip duruyodu ama benim hatlar karıştı..
    bu arada linkin parkımı verebilirsin. güsel duruyo yanda. ama neon ışıklı janjanlı isterim... şimdi desperate housewives başliyo.saat bire kadar oturup tekrarını bekledim. gidiom seyretmeye.gelirim yine. <:I

    bencamin

    YanıtlaSil
  5. Sana da günaydın Boogie :)

    He canım ben de öyle dedim zaten, bu kız bana kesin cevap yazardı, demek meşaj yollayamıyorum ben dedim, Aylinim balım.

    YanıtlaSil