Ocak 22, 2009

Çok çalıştık...
Çıktık oynadık...
Heyecanla bekledik...

İkinci olduk...
Aferin bize :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Tebriklerr, bir aferin de benden.

    Bu arada pop up yorumla ilgili bir şey diyim. Hani bazen bloga güzel güzel müzikler koyuyorsunuz , tam dinliyorken bir de yorum yazayım dediğimde hoop dediğin gibi müzik kapanıyor .Ya yeni sekmede açmak gerekiyor ya da pop up:))ondan yanii. Ama resim yüklemeyide kapadığını farketmemişim denk gelmedi demek :))
    Eğer benim yüzümden olduysa ösürr dileyimm. Bundan sonya Pop uplıdır dikkat !!

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederiz efendim :)) bende okuldayken halk oyunları oynadığım için ayrı bir sevimli geldi bana senin canavar. öpüyorum onu gözlerinden :))

    YanıtlaSil
  3. tebrikler, aferin size:)

    YanıtlaSil
  4. Öziiciğim, yorum yazmak için shift e basılı olarak yoruma basarsan yorum sayfası yeni bir sayfada açılır, müziğe de bişi olmaz :)

    Ha ha , o aktiviteyi de yapmamış olsan şaşardım zaten Owl :)Teşekkürler.

    Teşekkürler Katre :)

    YanıtlaSil