Cevapsız

Ekim 01, 2007

Yazacaklarımın hepsi bitti mi acaba gerçekten? Yazıyormuş gibi yapmaktan öteye geçemiyor muyum? Kendini tekerrürden ibaret mi hayat? Konuşmalar aynı, hareketler aynı.

Bakıp duruyorum boş sayfaya. Bir ay daha bitmiş. Bir yenisi başlamış. Bir hafta bitmiş. Bir yenisi başlamış. Bir insan bitince ne oluyor acaba? Bir yenisi mi başlıyor aynı bedende? Hiç sanmam. Biz bitirip sürüklüyoruz kendimizi.

Amaan. Boş ver bunları.

Günaydın. Güzel bir haftaya açılsın sabahınız...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Aynen! Ondan duruyor ya benim domatesler.Bitti herhalde yazacaklarım.Artık çok saçma gelmesi de ayrı bir mesele.Eskiyi düşünüyorum da, kız hiç akıl yokmuş yani.Nereden neler bulup da, neler yazıyormuşum.Zorum neymiş anlayabilmiş değilim. Hay benim kafama.Yaşlandım herhalde.
    Günaydın.

    YanıtlaSil
  2. canımmmm handann güzell handan sen ne zaman gelmişsin handan :) hayırsız ben daha yeni geldim bilg. başına tıtıtıtı bana di mi :) canımın içi senin bugünlerde doğum günün olması gerekiyordu şimdiden doğum gününn kutlu olsun seni çok seviyorum çook mutlu ol inşallah :)

    iyi geceler.. kocamannnn öpüyorum seni çook kocaman hemde :)

    YanıtlaSil