Bir

Eylül 25, 2007


Pentagram- Bir

Haydi uyanın bakalım :)

Herkese günaydın. Nefis bir güne açılsın sabahımız ...

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Bi yandan salça yapar, bi yandan pentagram dinleyip kafa sallar. Nolcak senin bu halin hohoho. Bak ozzy osbourne'nun civcivlere yaptığı gibi yap. Domatesleri yerlere atıp, üzerinde tepin. Kız turşu ne zaman kuruluyordu?Daha kaynanamdan turşu kurmasını öğrencem ben.Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    isimsiz

    YanıtlaSil
  2. Günaydıııııııın

    Oooo saat kaç olmuş yaw?

    YanıtlaSil
  3. Çok severim bu şarkıyı, kendime geldim valla.

    Merhaba Handan ablacım :)

    YanıtlaSil
  4. henden ben çok denişik bi bloga gittim. sanırım senin blogunmuş. karanlık bişi. hdsnnycb gibi bi adı var.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın isimsiz. Kızım benim Bir, Objektif ve Birikim dışında bloğum falan yok ki. Birikimden mi bahsediyorsun?

    Günaydın Aslı :)

    Günaydın Emircim. Güzel şarkı değil mi?

    YanıtlaSil
  6. ah ah.. gençliğim ve pentagram:)

    YanıtlaSil
  7. HENDENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    napion?
    valla bilmiyom şekerim. senin başka blogların da var. bak daha senin bile haberin yok.

    YanıtlaSil
  8. hahahaha bu arada Aslı sana 25 eylül'de ''günaydın'' demiş. sen 27 eylül'de ''günaydın aslı'' diyosun. ayyy bayılcam gülmekten.
    Henden günaydın.Ay kadın daha ayılamadı yorgunluktan:))))

    YanıtlaSil
  9. :))))))))))) hohohohooo hala gülüyorummmmmm

    YanıtlaSil
  10. Kız ben normalde de hohoho diye gülmeye başladım biliyomusun. arasıra da ehehe diye gülüyorum. çekiliyom şimdi.vitrin düzeltcez.
    not:türkçemisi temis tutalım lütfen.

    YanıtlaSil
  11. aman sanki ortalıkda türkiye mi kalmış da türkçeyi temiz tutacaz. benimki de laf işte. yemişim türkçeyi.

    YanıtlaSil
  12. :)handan ben galiba sadece senin blog icin degil, senin bloguna yazanları okumak icin de geliyom bazen. Cok guldum..şarkı da guzelmiş evet :)

    YanıtlaSil
  13. HENDENNN! BU PENTAGRAM ARTIK KABAK TADI VERDİ. YILMAZ MORGÜL'DEN ''DOMDOM KURŞUNU DEĞMİŞ KAŞLARIMIN ARASINA'' ADLI ŞARKIYI İSTİYOM. ÖZÜNE DÖN HENDEN.

    YanıtlaSil