İsraf

Ekim 25, 2007

Ben eskisi gibi uzuun yıllar kullanabilmek istiyorum eşyalarımı.

Cep telefonumu sırf pili bittiği için yenilemek zorunda kalmayayım. Ya da tost makinamın bozulan teflon tabanlarının yenisi olmadığı için bana yeni ürün alırsanız %15 indirimli verebiliriz şeklinde teklif gelmesin. En sevdiğim saatim kayışı kopunca ona uyan bir kayış bulamadığım için çekmecemde kalmasın.

Dünyanın kaynakları bu kadar boşa harcanmasın...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Bende teflon tavanın sadece sapı var. Sende de geriye kalanı varsa, birleştirip yeni bi tava yapabiliris. Dönüşümlü kullanırız.
    İyi tamam be çekiliyom.
    tefal katili bi aylin

    YanıtlaSil
  2. Eskiden böyleymiş
    Kıyafetler yırtık pırtık olana kadar kullanılırmış. Beyaz eşyalar ise evlenirken alınıp torun sahibi olana kadar kullanılırmış.Şimdi her şey hızlı tüketmeye yönelik. Daha da kötü olacak sanırım.
    Her şey tek kullanımlık olcak belki. Kullan at!

    YanıtlaSil
  3. Ama herşeyi kolayca harcıyoruz artık yenisini alırız diyerek. Ne yazık ki öle...

    YanıtlaSil
  4. konu alakasız olacak da.. Tost makinasında ben araya yağlı kağıt koyuyorum tost yaparken, hem kirlenmiyor, hem teflonu gitmiyor ;) Salcalı bilem yapabiliyorsunuz... İmza: Pratik ev hanımı:)

    YanıtlaSil
  5. iyi geceler canım handan :)

    YanıtlaSil
  6. Bence de sence ... Demiştim dün ama yorumum çıkmadıydı... Aynen yineliyorum... Bence de sence...

    YanıtlaSil
  7. Kız tefal katili, ben o tavanın nasıl öyle telef olduğunu tahmin edebiliyorum ya hadi neyse :)

    Sanırım öyle olacak Ebru. Ben on yıllık evliyim, eşyalarımın miyadı doldu . Olabilir mi böyle birşey?

    Aslıcım, harcanan şeyin de bir sınırı olduğunu anlasa keşke herkes.

    Eserel, dur bi deneyeyim canım :)

    İyi akşamlar Zehra :) Almışsın mesajı bakıyorum :D

    Haklıyım di mi Katrecim :)

    YanıtlaSil
  8. ben de değiştirmeden uzun yıllar kullanavileceğim birini arıyorum ama sanırsam onlardan da artık kalmamış..:)

    YanıtlaSil