İnsan Manzaraları :)

Ekim 22, 2007


Hangisi sensin?

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Önlüğümün beyaz düğmelerine benzeyenler ben olabilirim. Günaydındırıdımmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan:))Seninde haftan süper olsun:))Her sabahın gülümse dolsun:))

    Ben kendimi çok renkli diye bildiğimden şu diyemeyeceğim:))Her renkten varım galiba:))

    Handan benim memlekette çok yağmur yağıyor senin memlekette durum nedir?Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. En kırmızı olanı benim tabiki...
    MErhaba Handancım, ben de sana iyi bir hafta diliyorum. öpüldün. filiz.

    YanıtlaSil
  4. Mavi var onde en parlak olan.. benim o..

    YanıtlaSil
  5. kız toplasana tüğmeleri.
    imza: isimsiz naylin

    YanıtlaSil
  6. Seni de sefiyoz akıllım. Fatoş adına da konuşuyom ama seni sevdiğini bildiğimden konuşuyom yani. Fatoş sular idaresine kadar gitti. Elektrik faturasını yatırcakmış.
    naylin

    YanıtlaSil
  7. Soldan ikincinin yanındaki kırmızı düğmenin çaprazındaki çıtçıtlı düğmenin köşesindeki elektirik düğmesi :)
    cim

    naylin seni sular idaresine şikayet edecem

    YanıtlaSil
  8. Handan düğmeleri görünce gülümsedim,rahmetli babanemdede çok fazla çeşit çeşit düğme vardı irili,ufaklı ve köye gittiğimde düğme kutusundaki tüm düğmeleri ortaya yayar oynardım,aramızda kalsın ama hala gidince o düğmeleri döküp bakıyorum,gerçekten çok renkli düğmelerdi.Bben burdaki düğmelerin hepsiyim :-)

    YanıtlaSil