:-)

Ekim 17, 2007


Sabahın bu saatlerinde oturma odasına dolan gün ışığına bayılıyorum :)

Herkese günaydın.

Işıl ışıl bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. İyi geceler Handan:))29 yaşında biri olarak uyku tutmuyor gözüm nedense:))Yaşlanıyoruz yahu...

    YanıtlaSil
  2. Handan yaa..Ne zaman göreceğiz senin şu denizini bakalım? Amma kıymetliymiş yani. Yoksa makinanı mı kaybettin? Komşu huuu?

    YanıtlaSil
  3. Yok şekerim. Heyheylerim gitti. Oxiekşına batırdım, çıkardım blogumu. Benim oğlana okuma yazma öğretmeye çalışmaktan, ben yazı yazmasını unuttum. Kız ne zor işmiş.
    isimsiz daisy

    YanıtlaSil
  4. Valla Katrecim hâlâ çekemedim fotoğrafını. Çekmeyi bırak yanına gidemiyorum ki, günüm sabah akşam Bilgiç'i okula bırak , dön şeklinde geçiyor daha çok.

    YanıtlaSil