!

Ekim 31, 2007

Uzun zamandır yoklama yapmıyorum. Dur bir bakayım bloğa devam durumu ne alemde:)

Sağdan say...

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. Biiiirrrr:))

    Bil bakalım ben kimim?Tek tahmin hakkın var ama ona göre hee...Bilemezsen küserim...

    YanıtlaSil
  2. sıraya girelim bakalım :) sağdannnn....ayyyyy sayamıyomm çok kalabalıkım bugün
    aylin devamsızlıktan kaldı örtmenim

    cim

    YanıtlaSil
  3. BEN AŞAĞIDAKİ BAYRAĞIN ÖNÜNDE BEKLİYODUM ÖRTMENİM..FATOŞ SAÇIMI ÇEKTİ ÖRTMENİM. BU ARADA ŞU HAİR SONDTIREKİNDEN SIKILDIM ÖRTMENİM. MÜMKÜNSE BATI YAKASI YÖRESİNDEN HİKAYESİNİ ÇALALIM.

    NOT:henden biliyon mu cim ankarada yaşıyo. sen 3 yıldır ev temizlemekten öğrenememişindir. sanki bi şi varmış gibi orada. o şeyi buraya yazamam. he işte sanki bişi var ankarada.henden birde sen çağır şunu. istanbula gelsin. bak sen marmarise taşındın, bana yaklaştın iyi oldu. ayyyy söyle şuna istanbula yerleşsin örtmenim.

    not:türkçemis bilerek ve isteyerek katledilmiştir. çünkü yemişim türkçeyi.


    daisy

    YanıtlaSil
  4. Şuan saat 21:00 sana sıcacık ve kocaman bir günaydınnnnnnnn demek isterdim ama saatler tutmuyor :-)
    yarın sabah söz eğer aksilik olmazsa işe gitmeden önce sana günaydın diyerek güne başlayacağım :-)

    Katre,cim ve daisy den sonra bende buradayım,geliş gidişler yapmama rağmen hala buralardayım :-)

    YanıtlaSil
  5. 105 zupermen burda.

    YanıtlaSil
  6. Tanışamadık ama sürekli takipciniz de burda :)))

    YanıtlaSil
  7. günaydınnnnnnnnnnnnn Handan
    neşe ve huzura açılsın sabahın,bak işe gitmeden önce sana günaydın dedim :-)

    YanıtlaSil
  8. Herkese günaydın :)

    Katrecim yeni yerin çok güzel görünüyor. Hayırlı olsun.

    Cim, hadi sen de Marmarise gel de Aylin'i kıskandıralım :)

    İsimsizim Aylinim, daha ben şarkıdan sıkılmadım, gayet keyifli dinliyorum :) Hem şimdi git şarkı ara, bul, oooo..

    Nilüfer, senin de pırıl pırıl bir güne açılsın sabahın:)

    Züper, yanlış saydın, 5 tur koş bakiim sen.

    Ozii, seninle altı etti.

    Bir gün daha süre veriyorum. Sonra devamsızlıktan kalanları açıklayacağım.

    YanıtlaSil
  9. vardar ovasıııııııııııııııı vardar ovasıııııııııııııııııııııııııı kazanamadım bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bi aspirin parasıııııııııııı
    istanbuldan kalkar kazlarrrrrrrr al topuklu beyaz kızlarrrrrrr(yaw ne sapık türküymüş)
    neyse.
    şakşukanın sözleri neydikine.hair hair hairini mairini yolcam senin
    isimsiz aylin

    YanıtlaSil
  10. ben de burdayım ben de:):)

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  11. Vardar ovasında kalasıca sen gel Ankaraya :) napcem ben o koca şehirde kaybolurum Kafayı yerim, hem çok kalabalıksınız, sıkış pıkış yaşanmaz valla
    tarfiğinizde sıkışık vs vs
    marmarise hendenin yanına gidecem ben

    cim

    YanıtlaSil
  12. Bir gün gecikmişim ama burdayım :)
    Marmaris'e benden selamlar Handan,
    çok severim orayı..

    YanıtlaSil
  13. Aylincim nefis bir şarkı buldum, azz sonra bloğumda olacak :)

    Bibis, günaydın :)

    Cim, Ankara'da deniz yok orası daha karışık geliyor bana. En iyisi burada buluşalım :)

    Kiraz,geciktin ama yoklamayı kaçırmadın :)

    İmza:Bir türlü bloggera giriş yapamayan Handan :)

    YanıtlaSil
  14. örtmenim ben iş için kastamonudaydim, geç kağıdı alsam müdür muavininden?

    YanıtlaSil
  15. örtmenim ben uyuya kalmışım geç kaldım,bende geç kağıdı alabilir miyim????

    YanıtlaSil
  16. bende burdayım baya bir rotarlı oldu ama :) hava şartları diyelim mi :) seni kocaman sıkıca sıcacık öperim canımmm handan :)

    YanıtlaSil
  17. Biz de burdayız biz de:-))) Ben bildiğin Filiz, diğeri ise henüz pek minik.. Ellerinden öpcek yakında teyzesi:-)))

    YanıtlaSil
  18. Ne bitmez yoklamaymış.. Hiç disiplin yok, hiiç..

    YanıtlaSil