##

Kasım 02, 2007

Aylincim, özel isteğin üzerine şarkıyı senin için değiştiriyorum.

Bu yağdı yağacak yaşasın cuma gününde, biraz hüzünlü oldu ama, napalım.

Yok yok kanalınızın ayarlarıyla oynamayınız, bu şarkı gerçekten bu blogdan gelmekte :)

Herkese günaydın.

Not: Aşağıdaki yoklama için akşama kadar süreniz var ona göre :)


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. ayol kaç dakikadır şarkı dinleyecem diye bekliyorum. Meğer hoparlörüm kapalıymış.
    CİM KOŞ Bİ KÜÇÜK RAKI KAP GEL. GERÇİ BEN İÇEMİYOM RAKI.YOK RAKI ALMA. BANA BİRA AL, KENDİNE SÜT, HANDAN'A DA NESCAFE 5'İ Bİ YERDE AL.
    AYY ŞAHSIMA HUSUSİ OLARAKDAN, BİZZATİHİ NEVİ ŞAHSINA MÜNHASIR HENDEN TARAFINDAN ŞARKI ÇALINIYOOOOOOOO.:)
    ÇOK TİŞKÜRLER ÜSTADIM. HAFTAYA TUT-İ MUCİZEİ GUYEM MİDİR NEDİR ONDAN İSTİYOM. ANLAMIYOM NE DEMEK AMA GÜZEL ŞARKI.
    aylinlom

    YanıtlaSil
  2. Bu şarkıyı dinleyince aklıma bişey geldi ,sizinle paylaşmak istedim. Bir arkadaşım kendi düğününde bu şarkıyı söylemiş . Salondakiler biraz şaşkınlık yaşamışlar tabii. Acaba bu kız istemeden mi evleniyor?:)))
    Bu arada devam sorunum yok :))))her daim burdayım....

    YanıtlaSil
  3. e çalmıyor handan bu bende.. deli olucam.. dur bi daha deniyim..tıklanıcak bir seyde cıkmadı..:(
    Guzel bir cuma olmustur umarım

    YanıtlaSil
  4. canımm handan nasıl güzel bu şarkı :) valla iyi ki eklemişsin :)))

    ayy ne kadar klasik bir kızım yahu :))

    YanıtlaSil
  5. Günaydın şekerim. Tahminim Marmaris'de de yağmur yağıyordur. Şaldır şuldur buralar. Pek ışıltılı olmadı bu sabah. Melankolik takılıyom.

    Çekilen Benjamin

    YanıtlaSil