Bugün de Geçti

Ekim 26, 2020


Sabah çöp gibi kalktım. Mutfak dandini ev dandini, yapılacak işler yığınla. Yerleşecek pazar alış verişlerim var, yemek yapılacak, spor günü, çamaşırlar toplanmayı bekliyor,  ütüyü saymıyorum, sanki bir gün önce ev süpürülmemiş. Biri beni süpürse modundayım.

Çocuklara kedi yemeği yaptım. (Kedi yemeğinin ne olduğunu bilen sıkı takipçi ve sıkı hafızalı bir arkadaşa hediye göndereceğim :) Geceden suya koyduğum tencereleri yıkadım . (Yalnız şu an acı bi şey hatırladım, balık tepsisi fırının içinde beni bekliyor, ıyk) Sonra kendime yukarıdaki kahvaltıyı hazırladım. Bari oturup keyif yapayım önce dedim.

Gerçi o kadar yemeyeydim iyiydi, karın kalça çalışırken ağzımdan çıkacaktı her bi şey. Pilates saatini bir saat öne aldık, çok iyi oldu ve fakat yedi gibi yemem lâzım geçe bırakmamam gerekiyor. 

Spor saatine kadar sebze yıkadım, dolmalık biber ayıkladım, kıyma çıkarttım.

Sonra spor ve duş.

Metos'un ders arasına yemek yetiştirdim  . O arada Can'ı da kaldırdım. Kahvaltısını yaptı, arkadaşıyla buluşmaya gitti.  

Kıyma açılmıştı, dolma yaptım . Makarna bir de. Evi süpürdüm.

Çamaşırları toplamadan bir çay keyfi yapmaya karar verdim.


İşlerin çoğu bitince içimdeki sıkıntı da geçti. Kitabımı okudum biraz. 

O arada Metos çamaşırları topladı sağolsun. 

Ohhhh. 

Şu anda saat altı olmuş. Migros siparişim gelene kadar rahatım. Bulaşık makinasını boşalt dedim Bilgiç'e ama pek yorgun olduğundan sonra yapcekmiş. Bakalım. 

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Maşaallah Sübhanallah çocuklara.
    Bende bugün evi süpürdüm pilim bitti. :)
    Kansızlık yokmuş da d vitamini noksan çıktı.
    Evet doktora gittim en sonunda. :)
    Ilaç kullanmaya başladım ama bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O D vitamini herkeste eksik sanırım Hayalperest. Doktor bana da verdiydi, Metehan'a verdi, anneme verdi. Kime sorsam eksik. Geçti geçti.

      Sil
  2. İşin en güzel yanı şu kahvaltı tabağı:)

    YanıtlaSil
  3. bayat ekmeklere yumurta kırmak mıydı o yemek :)

    YanıtlaSil
  4. Hahahaaaa kedi yemeği anlatımını hatırlıyorum ama nasıl olduğunu gram hatırlamıyorum iyi mi :))
    Ben kaç gündür süren mızmızlık halimi bu hafta sonu kırdım, hoş hala ütüler bitmedi ama olsun, benim evim ütüsüz çok anlamsız ve boş artık hahahaaa :)
    Kendine iyi bak ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıııı bildim bildimmmm, bayat ekmeklerin üzerine yumurta kırıyordun, deden kedilerini öyle beslediği için bu ismi vermiştin <3<3<3

      Sil
    2. Ütü deme bana Şebo, karşımdaki koltuktan bana bakıyorlar.

      Bak kedi yemeğini hatırlamaman ben çok kırdııı :D

      Sil
    3. Hahaha çok,tatlısın Ecehan :)

      Sil
  5. kaçtır yorum yazıyorum ama siliyor, blogger kapandı diyor.
    bayat ekmeklere yumurta kırıyordun, deden kedilerini böyle beslediği için bu ismi vermiştin. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ikinci bilen de sen oldun Ecehan. Babamın dedesiydi besleyen :)

      Sil
  6. Metos çamaşır topluyor, Bilgiç bulaşık makinasını boşaltıyor oh oh daha ne olsun Handan, maşallah suphanallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dirseğim sakat olduğu için duygu sömürüsü yapıyorum Yıldız :D

      Sil