Ah Daha Çok Enerjim Olsa Neler Neler Yapacağım

Ekim 25, 2020

Bu hafta az biraz daha enerjim vardı çok şükür. Dirseğimdeki ağrı devam ediyor ama halsizliğim azaldı biraz.

 


Ben de kendimi evden dışarı attım azıcık.

Cuma günü Acıbadem Caddesi'nde tur attım. Aslında alış veriş merkezine gidesim vardı ama hava güzel olunca dışarıda durayım dedim. Pastaneden ekmek aldım. Bir de Makro'ya girip nachos kaptım. Mutlu mutlu eve döndüm. Mideye çalışıyorum hep     :D




Cumartesi sabahı annemle yürüyüş yaptık mahallede. Haftasonu sabah erken sokaklarda pek kimse olmuyor, güzel yürünüyor. On gündür ben hasta gibi hissedince annem de hep evde kalmıştı.  İyi geldi ikimize de.

Bu sabah Nakkaştepe Millet Parkı 'nda kahvaltıya gittik. Bu millet parkı ismi tüylerimi diken diken ediyor gerçi, diğer parklar gâvur parkı mı sorusu uyanıyor insanın kafasında. Neyse. 


Can'ın yeğeni de geldi. Her ne kadar doğal yeşil alanların yapaylaştırılmasına üzülsem de fena değildi burası. Masalar ahşaptı, localar gibi düzenlemişler, birbirleriyle iç içe değil, her birinde çöp kutusu var falan. 


Daha çok deniz manzarası olacağını zannetmiştim ama yoktu  . Belki daha aşağılarda vardır bilemiyorum. Boğaziçi Köprüsü'nün uğultusu çoktu yalnız oturduğumuz yerde. Biraz aşağıda gölet ve şelale olan yeri görünce bir daha gelirsek burada otururuz dedik. Su sesi diğer sesleri bastırmıştı orada.


Bize arabayla on dakika mesafede olmasına rağmen yeni keşfettiğimiz bu yer arkadaşlarla buluşup oturmak için güzel. Havalar kötüleşmeden yapılabilir birşeyler. 


Bu sefer sabah oğlanları da kaldırdım erkenden. Hep birlikte çıktık. Sürekli evde dip dibe olmaktan gerilen sinirlerimize iyi geldi sanki. Biraz switch ile oynadık. Ben pek anlamıyorum bu aletlerden ama bu nesne kendisine harcanan parayı sonuna kadar hak ediyor . Kenarındaki kumandalar çıkıp iki kişiye ayrı ayrı kumanda olabiliyor,  televizyona bağlanıp evde oynanabiliyor  veya çantana atıp kendi kendine oynayabiliyorsun. Bilgehan geçen sene bunu alabilmek için her kuruşunu biriktirmişti. Yine de Amerika'ya gitmesek zordu almamız.

Neyse,  konuyu dağıttım. Şu  masada oynanan yarım saatlik oyun elektriğimizi boşaltmamızı sağladı. Aynı evin içinde hepimiz kendi dünyalarımızda yaşarken evden dışarı çıkıp buluşmak çok ilginç ama her zaman işimize yarıyor.


İşte böyle bir sabahtı. Saat dokuzda kimsecikler yokken gittiğimiz parkta etraf kalabalıklaşırken biz çıktık.

Dönüşte pazara uğradık.

Evde koşuşturma başladı sonra. Bulaşık makinası boşalt, çamaşır topla, as, pazar çantası yerleştir, yemek hazırla, ev süpür derken akşam oldu.

Yoruldum tabii ki ama sabahki kaçamak değdi. 

Günün tatlı sürprizi de bir saat yukarılara bakarken sonunda yakaladığım kızılgerdandı. 



Ve bir kaç masalsı ayrıntı . İçindeyken dikkat çekmeyen ama hep orada duran minik güzel köşeler.

İyi ki varlar.



Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Millet bahçesi!:))))bedava kek de vereceğim demişti. :)))hani nerede bedava kek ve çay?:)
    Doğru hatırlıyorum di mi, bedava kek ve çay olacak, insanlar da yuvarlanacaktı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kek ve çayı görmedik Müjdecim, büfeden parasını verince bedava ama bak tepeden denize kadar yat yuvarlan :D

      Sil
  2. Görüntüler çok güzel, İstanbul özlemim depreşti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde yaşarken bile özleniyor İstanbul.

      Sil
  3. Şarkı falı aradım fotolarda :) hepsi birbirinden güzel fotoğrafların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da hazırlayacağım, bunda bizim fotoğraflarımız da olduğundan koymadım şarkı :) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Evet ya, biz de ne zamandır hep birlikte bir yerlere gitmedik. Dur bu hafta sonu da biz gidelim ormana falan. İyi gelir hakikaten ❤️

    YanıtlaSil
  5. Tenha yer bulmuşsunuz şanslısınız.Bizim buralar sahiller yine tıkış tıkış insan dolu anacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar sabahı dokuzda tenha Mehtap, öğlende itibaren tıkış tıkış :)

      Sil
  6. Dün ben de yakın olsun Çamlıca tepesine gideyim dedim. Sanki farklı bir ülkeye gitmiş gibi hissettim kendimi. Herkes tek tipti... Oradan kaçtım. En az beş sene gitmem sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, burası da biraz o moddaydı ama insanlar uzak olduğundan ve ben kuş peşinde koştuğumdan ilgilenmedim çevremle Evde Yazar :)

      Sil
  7. "İyi ki varlar" dediğimiz yerler çok olsun Handan Ablacım :) Bu arada sabah çok güzelmiş ama eve dönünceki bulaşık çamaşır faslı olmasaymış keşke :/ Dün ben de benzerini yaşadım, kapıdan girerken içime bulaşık makinesini boşaltacak olmanın ızdırabı çöreklenmişti bile :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok olsun Mimoza.

      Hiç sorma, adı pikniğe gittim ama gün boyu koşturunca ne anladım ben bu işten :D

      Sil
  8. Ne güzel vakit geçirmişsiniz ♥
    Akşamları yürüyüş yaparken benimkini yanıma zorla almasam biz de birbirimizin sesini duymuyoruz nerdeyse :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin kulağında kulaklık, bambaşka dünyalardalar :)

      Sil
  9. ne güzel bir gün olmuş, kış gelmeden iyi havaların tadını çıkarın.

    YanıtlaSil