Bir Gecelik Kamp Kaçamağı

Mart 04, 2024


Metehan da ben de kamp yapmak istiyorduk ne zamandır. Sonunda Can'ın boş günleri denk düşünce Ağva'daki hep gittiğimiz Seferoğulları Camping'in yolunu tuttuk. 

Bir gece kalacağımızdan özenip masa hazırlayayım dedim ama deli bozuk yavru köpek yüzünden içeride kurdum sofrayı. Sonra da bi saat bulaşık yıkadım. Ama n hiç gerek yok anacım , sabah koydum larton tabakları bardakları, yedik, attık, mis :D


Hava düşündüğümüzden yumuşaktı ama bizim oralara bahar gelmiş modundaykem buralar hâlâ kıştı. Etrafta ne çiçek ne bir şey. 



Takvim de çok özel bir günü gösteriyordu. Bence 29 şubatları tatil yapmalılar. Dört yılda bir biriktirdiğimiz bu gün bizim olmalı :)


Yavru köpek sağ olsun ennn temiz kampımızı yapmış olduk, Can etrafa dağılamadı, derli toplu durdu. Heheheeh.



Sabahın ilk saatlerinde önce pilatese katıldım. Benim için ayakta yaptırdı Zeynep. Neyse ki sabah köpek gitmişti yanımızdan yoksa hiç şansım yoktu telefonu bir yere koyup bakmak için .


Sonra da çevrede dolaştım. Bu kamp alanını çok seviyorum. Zira çok büyük bir yerde, ormanda duruyorsun, tepeden denize bakıyorsun, dalga sesleri sürekli yanında. Yaz sıcağında da oldukça serin oluyor. Hele böyle kimse yokken tam benlik.

















 Tabii ki her kampın romantik tarafının arkası var.

Sobamız çalışmadı, neyse ki izolasyonu iyi de içerisi soğuk değildi.

Tuvaletin sifonu çalışmadı. Pili bitmiş dedik ama dönünce pilini değiştirdik yine çalışmadı :/

Dış kapı lâmbası yine kafasına göre takıldı.

Su ısıtıcı bi çalıştı bi durdu. Neyse bulaşıkları yıkarken ellerim üşümedi.

Döndüğümüzde öndeki klavuz teker kırıldı (yine) onu yaptırmaya gittiler)

Yani her şey olması gerektiği gibiydi :D









Fotoğraflara şarkı saklamaya başlamıştım ama sıkıldım bir yerden sonra, yarısı şarkılı , hahahah.

Hepinize iyi haftalar ..

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Sefanız olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Salıncağın gıcırdama sesi direkt huzuru çağrıştırdı. Bir de 17. resimdeki çam ağacı gibi bitkinin üzerindeki çiçeklere bayıldım 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ses beni de benden alıyor.

      Çiçek çok ilginç değil mi ? Şimdi baktım funda çiçeğiymiş, bak hiç bilmiyordum , yeni bir şey öğrendim.

      Sil
  3. Emekle çekilmiş harika fotoğraflar. 15. fotoğrafta ağaçlar arasındaki tek çiçek ormanlar prensesi gibi.
    Kuru dallarıyla böylesi güzel görüntü veren ağaçlar, bir de yaprak ve çiçeklerle gönenirlerse kim bilir nasıl poz verecekler...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisan ayında gidip bahar hallerini de çekmek lâzım, o halleri de bambaşka oluyor :)

      Sil
  4. Karavanınız çok şirin. Yavru köpek de çok tatlı 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şirin , değil mi, ona baktıkça mutlu oluyorum :)

      Yavru köpek bizi duman etti :D

      Sil