Sabahın İlk Saatleri

Mart 12, 2024

Ramazanın ilk günü pek başarılı geçmedi. Sinirim tepemdeydi. Sinirlendiğim şeyler mantıksız değildi. Çaresizlik ve umutsuzluk içermekteydi bolcana ama yine de daha sakin kalmayı isterdim. 

Tuttuğum oruç da tam bir muamma :D Şimdi ben ramazan geliyor heyecanından regl olduğumu unutmuşum, hahaha. Ama sağ olsun bedenim hemen olaya adapte olup pazar günü erkenden kesti . Ben de oruca başladım ama dün akşam yine başlamaya karar verdi. Amaaan senle mi uğraşıcam diye görmezden geliyorum onu şu an. 

Bu çok önemli bilgilerden sonra biraz da yeni moda fotodamp yapayım bari. 


Arkadaşım Gülden'den bahsetmiştim. Emekli olduktan sonra sadekârlık öğrendi, hatta kültür bakanlığı sanatçısı oldu. Daha önce Metehan'ın hayalindeki yüzüğü yapmıştı, şimdi de bize bileklik tasarlamasını istedik ondan. Bu güzel bileklikler çıktı ortaya. 


Geçen gün sergiye gittiğim orta okul arkadaşlarımla içine daldığımız bir otelin lobisinde :)



Dünya kadınlar gününden .


Bu da Mauritius arkadaşlarımla buluşmadan. Geçen sene Mauritius 'ta tanışmıştık. Uzun kalmalı uçuş olunca ve de vize istemeyen bir yer , uçuş ekibi yakınlarıyla gelmişti. Bir arada üç gün geçirmiştik.


Bu da şeker Stay buluşmasından.


Yine sergi gününe dönüyoruz.


 
Abla  kardeş bitirelim yazıyı.

Hepinize günaydın. Harika bir güne açılsın sabahınız.


Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. maşallah sanaa arı mayalı atom karıncaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Bravo Handan ne güzel seyler yapıyorsun. Oruç ilk gün beni de sarstı. Hayırlı ramazanlar. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı ramazanlar Hülya. Benim ilk hafta rahat geçiyor, sonradan vuruyor.

      Sil
  3. Yoğun geçmiş günlerin 😊

    YanıtlaSil