Ben Emekçi Davasına Bi Takılıp Dururum Her Sene

Mart 08, 2024

Benim günüm değil mi bu şimdi? Her kadın emekçi değil mi ? Niye bir günde bile ayrıştırma yapıyoruz, niye kadınlar günü demiyoruz?


Neyse, iki saat uğraşıp sevdiğim kadın filmlerini topladım, şuracıkta dursun, aklıma gelen olursa eklerim yine. Sizin de aklınıza gelen varsa söyleyin.



































Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Hergün bizim gününüz Handan. Kutlu olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Bir gün değil her gün bizim! Filmler efsane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün bizim Manxcat :)

      Filmleri kaç kere izlemişimdir bilmiyorum:)

      Sil
  3. Evde ya da işte hepimiz emekçiyiz zaten. Yarı yarıya izlemiş filmleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyiz Mehtap. Diğer yarısını da tavsiye ediyorum :)

      Sil
  4. Merhabalar.
    Tarihçesini tam bilmemekle beraber "Dünya Kadın Emekçiler Günü" önce çalışan kadınların günü olarak kutlanmak için düşünülmüş. Daha sonra bu yanlış düzenlemenin farkına varmışlar ki, yavaş yavaş "emekçi" ibaresini çoğu kadın kullanmak istemiyor gibi bir anlayış seziyorum. Bakın bunu siz de düşünmüş ve dile getirmişsiniz.

    Aslında kadın fıtratı itibariyle gerçekten emekçidir. Kadının emekçiliğini sadece iş hayatı olarak düşünmeyin. Kadın herhangi bir iş yerinde ya da kendi işinde çalışmakla emekçi değil. Kadın aslında fıtratı gereği emekçi doğar, emekçi olarak yaşar ve yine emekçi olarak yaşar ve ölür. Her kadının hayatı, yaşamı emeklerle doludur. Hem de yadsınamayacak kadar!..

    Bu vesileyle tüm kadınlarımızın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutlarım. Cenab-ı Hakk, kadınlarımızın yar ve yardımcısı olsun!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. çelik manolyalar
    kızarmış yeşil domatesler

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Çelik Manolyalar eklenebilir. Aaa Kızarmış Yeşil Domateslerin afişi neden yüklenmemiş, o listemde en baştaydı.

      Sil
  6. Handan, listeden en çok The Dressmaker'ı sevdim. Beş kez filan izlemişimdir. the Help'i de sevdim, Şeytan Marka Giyer'i de geçen gün seyrettim. Geçmiş Kadınlar Günü' n kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu filmlere ne zaman rastlasam yeniden izliyorum :)

      Kutlu olsun :)

      Sil
  7. Her kadın emekçi sabah akşam çalışıyoruz. Okulun tatili var, çalışanın tatili var bizim hiç yok 🤣🤣🤣

    YanıtlaSil