Bu da Burada Hatıra Dursun

Mart 09, 2024


 Geçen pazar Bilgehan'la staylarin buluşmasına gittik. (Stray Kids fanlarına Stay deniliyor ) Yazdan beri takip ettiğim çok tatlı bir fan sayfası vardı. Videoları çeviriyor, gaberleri veriyor falan. Malûm, kimseyle konuşamayınca insan ilgilendiği şeyleri, konuşacak birilerini arıyor. Ben de pek konuşmasam da izliyordum onları. Ama hesabın sahibiyle arada muhabbettimiz olmaya başladı dm den. Hatta meşhur dans videomu ( 1.900.000 gösterimi olmuş, inanılır gibi değil ) ilk ona göstermiştim. Neyse işte o, arada böyle toplantılar düzenliyor, grup üyelerinin ilgi alanlarına göre birşeyler yapıyorlar. En son kedi evi yapmışlardı meselâ, bu sefer resim yapmak için toplanıyordu. Baktım müsaitim, ben de gideyim dedim. Çok keyifli bir gün oldu. Onların ışıltılı gençlik enerjileri beni sarıp sarmaladı. 

Şurada instagramda hazırladıkları reels var, günün tatlılığını oradan görebilirsiniz :)


Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. şeker korelileri sevenler de şeker olur tabii :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten ilgi alanını paylaşan birilerini bulmak iyi oluyor 😊

    YanıtlaSil