Mutlu Yıllar

Aralık 31, 2022


 Yılın son gezisini anlatmaya yetişemedim bugün. Yıllar sonra ilk noel pazarı kaçamağımızdı. Uzun uzun yazmak istediğim için gelecek seneye kaldı artık :P


Yeni yıl değerlendirmesi, hedefler felan da seneye kaldı.

Reba'nın Christmas in Tune izledim uçakta, çıtır çerez yılbaşı filmi , izlenebilir. Dün akşam da apple tv de Bir Şans Daha filmini izledim. Lay lay lom noel filminden biraz daha ağır ilerleyişi vardı ama sevdim. 

Şimdi gidip biraz uyuklayacağım. Akşam geleneksel olarak annemdeyiz. 

Hepinizin yeni yılı kutlu olsun.

Bu yıl ertelediklerinizi, yapamam dediklerinizi irdeleyip , nasıl yapabilirimi düşünmeye başlayın, düşünmeye başlayınca zaten yollar açılır, nasıl olduğuna siz bile şaşırırsınız.

Her sene dilekler dileyip asarız. Ben hep gülen yüzler çizerim. Sonuçta her dileğin sonucu o diye düşünürüm. Geçen sene ilk defa ev almayı diledim. Artık nasıl bunaldıysam taşınacak olduğum için. Çok ilginç ve sıkıntılı bir süreç geçirdik ama dileğime ulaştık sonuçta. 

Dilek dilemekten, olacağını hayal etmekten, hayatın mucizelerini görmekten ve kötü giden şeylerin bir  hayra sebep olduğuna inanmaktan vazgeçmeyin. 

Mutlu yıllar :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Güzel dilekler güzellikle ve hayrıyla gelsin herkese.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Yeni yılın ülkemize ve tüm Dünyaya sağlık, sevgi ve mutluluk getirmesini dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, insanların yüreklerine biraz daha anlayış, tok gözlülük ve sevgi getirsin bir de .

      Sil
  3. Biz bu yıl grip olunca noel panayırlarını kaçırdık. Mutlu yıllar 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun hepinize Derya. Mutlu yıllar :)

      Sil
  4. Mutlu yıllar efenim. :) Gezi yazısını bekleriz.
    Ben bu sene bu düşüncelere Hıdırellez'de vakıf olabildim. Yazarak çizerek böyle detaylı detaylı dilek diliyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar :) Evet dilek önemli, bir de çerçevesini çok iyi çizmek lâzım. Meselâ kilo vereyim diye dilerken, sağlıkla , mutlulukla diye eklerim, neme lâzım yanlış yere gider felan :D

      Sil
  5. Mutlu yıllar Handan. Bu sene hedeflerimizi gerçekleştirelim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar Şule, gerçekleştirelim hepsini bir bir :)

      Sil