Kendime Zılgıt

Aralık 26, 2022

Ya aslında yazıyı okumasanız da olur, buraya yazayım da belki yaparım diye şeettim.

Bak Handan hâlâ kartlar, paketler evde. İade edilecekleri de iade etmedin. 

Şimdi hemen zarflara adresleri yazıyorsun. Bugün bu işler bitecek. 

Ay üzerinde yük gibi kaldı, bi rahat edemiyorsun. İşlerini bitir. Haftaya doktor randevularına odaklan. Beni deli etme.

Hadi yavrum, hadi hadi. Hadeeeee...

14.54 güncellemesi. 5 koli ve on beş zarf yazıldı postalandı. Hatta Can aldığı dandirik duvar saatini geri yolluyor. Şimdi lcw den aldıklarımı iade etmeye çalışacağım. Hazır gitmişken bir de film izlemeyi araya sıkıştırsak diyoruz. Üzerimden kocaman yük kalktı resmen .

22.15 güncellemesi. Tüm liste tamam, üzerine Avatar izlendi, üzerine çanta hazırlandı, yarın küçük bir kaçamak zamanı :) 

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Kolay gelsin Handan. Mutlu yıllar dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sibel. Size de mutlu yıllar :)

      Sil
  2. kolay gelsin dostum.. bende bu gün kendimi gaza getirmekle uğraşıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün, valla bi itiştirmek gerekiyor arada, düşğne düşüne içim şişti, kalkıp yapayım da kurtulayım dedim :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep. Valla aralık bitti, üzerimden tır geçmiş gibi :D

      Sil
  4. Merhaba Handan bir haftadır izinliydim oturup dizi izledim eşim bıktı artık kalk şu yataktan diye. Bu gün işe başladım kendime geldim. Ha gayret sanada. Mutlu yıllar kolay gelsin. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bünyenin ona da ihtiyacı var :) Mutlu yıllar Hülya

      Sil
  5. Bir canlı sohbet gibi düşünceler dile gelince, konuşur gibi yazınca okurken de öyle okunuyor o tür yazılar. Ev düzene girince sırada bekleyen işler olacaktı elbette. Hayata yön vermezsek her şey bir çağlayan akışında ilerliyor. Nereden yetişebileceğimizi bilemiyoruz.
    Kolay gelsin, enerjin daim olsun. Bir evde üç erkek bir kadın olması bazen işleri kolaylaştırır. bazen de zorlaştırır. İşbirliğiniz hep sürsün; sabırla, inceliklerle, paylaşımlarla....
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar Makbule Hanım, bizden de sevgiler.

      Sil
  6. Ben okudum 🤭. Bende de hiiiç yrni yıl havası yok daha hediyeleri paketlemedim 😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seneki kadar zorlanmamıştım hiç. Neyse geçti sonunda Derya :)

      Sil
  7. Handaaaaaan ❤️❤️❤️ Zarf bugün gelmiş postadan, eşim aradı sana mektup var diyor :)) Nasıl mutlu oldum anlatamam 🥰 Çok teşekkürler 😊 Dediğin gibi musmutlu, umutlu, bereketli, harika bir yıl olsun 2023 🥳🥳🥳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, bayağı hızlı ulaşmış, çok sevindim :) Mutlu yıllar :)

      Sil
  8. Demek ki yapmak için buraya yazman gerekiyormuş :-)

    YanıtlaSil