Top Gun 2

Haziran 16, 2022

Bugün pandemiden sonra ilk defa sinemaya gittik. Ailece. Evde bir jet pilotu olunca filmi kaçırmamızın imkânı yoktu tabi.

İtiraf ediyorum ben ilk Top Gun'ı pek sevmem. Klişelerle dolu, sıradan bir filmdir gözümde. Nitekim dün gece Metehan'la tekrar izlerken yine aynı şekilde hissettim. O zamana göre uçuş sahneleri ilginçti tabi ama film vasat birşeydi.

Ama bugünkü film beklemediğim kadar güzeldi. Baştan sona keyifle ve heyecanla izletti kendisini. Kesinlikle tavsiye ediyorum.  İlkini izleyip giderseniz daha da keyifli olabilir. Her ne kadar ilkini sevmesem de iyi ki izlemişim gitmeden dedim.  

Film sonrası yemekte Can'ın uçuş maceralarını dinlemek de başka güzeldi tabi. O uzun uzun anlattı bir dinledik.

Bizim oğluşlar İstanbul'a taşındıktan sonra anlamışlardı babalarının mesleğinin ilginçliğini. Napsınlar, hele İzmir'de herkesin babası pilottu,  sıradan geliyordu bizimkilere. Hatta Metehan'ın ilkokul birde benim mesleğimi ödev olarak yaparken babasına dediği şeye hep güleriz. "Baba senin işin de güzel ama anneminki daha ilginç"  Hahaha, oğlana müfettişlik daha az bulunan meslek gelmişti o sıralar.


Fotoğraf 2007 yılındaki İzmir jübilesinden. Bizim için o evimizin komik babası ama iş yerinde bayağı kuul adam yav :D 


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. İlk filmi sanırım en anlamlı yapan şey Berlin'in şarkısı......İkinciyi bende izlemek istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın, en güzel şey o şarkıydı :)
      İkincisi gerçekten çok daha güzel olmuş, izlemeye değer.

      Sil
  2. Ne güzel yapmışsınız ailecek 🥰 İlk filmi hiç hatırlamıyorum. Acaba izledim mi 🤔 İzleyeyim ben de gitmeden önce 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkini izlemek ikinciyi daha anlamlı yapıyor, ama dediğim gibi biraz klişe bir film :D

      Sil
  3. Filmlerin ikisini de izlemedim. Ama insanın babasının pilot olması bence de havalı bişeydir ya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi şimdi fark ediyorlar, o sırada herkesin babası pilottu lojmanda :D

      Sil
  4. Bu filmi ben hiç izledim ama :) Neyse izlenecekler listesine ekledim ;) Abla şu profil resimlerini düzenleyelim. Benimle iletişime geç hemen hallederiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah, ilahi, gördükçe (ya da göremedikçe) rahatsız ediyor galiba :D

      Sil
  5. Nazar değmesin , Metehan Bey tam bir Topgun:) Fotoğrafa bayıldım gerçekten:) Benimde yıllarım bir hava üssü lojmanlarında geçti ama bizimkiler hep helikopter ve jet olmayan uçak pilotlarıydı:) Abim dahil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metehan değil Can top gun olan :) Hangi havaüssüydü? Bize hepsi ev gibi hissettiriyor :)

      Sil
    2. C. Topel Deniz Hava Üssü :) Abim helikopter pilotu, babamda bakımcıydı:)

      Sil
    3. Biz de üç sene Yalova'daydık, komşu sayılırmışız :)

      Sil
  6. bu filmi sinemada izlemek keyifli olmuştur tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşu teröründen ses sistemimizi kurmadığımız için, evet, sinemada daha güzel izleniyor :)

      Sil
  7. Bu film çok beğenildi ve izlendi. Benim sinemaya gitmeye hiç isteğim yoktu ama herkes o kadar övdü ki merak etmeye başladım. Eğer hâlâ gösterimdeyse bir bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkini izleyip de öyle git :) Hani çok da lâzım değil belki ama yine de güzel oluyor peşpeşe izlemek. İkincisi ilkinden güzel:)

      Sil