Dedim ki Çok da Bildiğim Bir Grup Değil Ben Arkalarda Bir Yerde Oturup da Dinlerim

Haziran 10, 2022

"Heee heee"  dediler. Yok arkadaş,  karizmayı çizdirmemek adına yine bütün gece ayakta hoplayıp zıplamak zorunda kaldım. Eve gelince Sürahi Nine'ye bağlıyorum ama imaj her şeydir ağrıyan bacaklar hiçbişeydir. Zaten ağrı kesiciler ne günler içindir :D Yok neyse ağrı kesicisiz hallettim. Zira sabah pilateste Zeynep öyle canımızı çıkarttı ki benim bacaklar bir anda kendine gelmiş :D


Metehan'ın liseden bir arkadaşı da bizimle geldi. Yalnız bu ikisinin motordaki muhabbeti beni bitirdi. Metehan'ın osmanlıca dersi sınavı vardı bugün. Arapçadan gelen kelimeler kısmında tam oturtamadığı şeyleri Rüv'e soruyordu. Bir ara arapça kelimenin yazım açıklamasını kanji ile birbirlerine yapmaktaydılar. Ha ha ha... Çocuklarım ve arkadaşları da benim kadar manyaklar.


Can diyor ki hep kapkara giyinmişsin, gece yolda arabalar seni görmeyecek. Saçlarım yeter dedim. 

Bu arada,saçlarımı kestirmek istiyorum ama yazın beni deli eder toplayamadığım saç. Can'a dedim ki hem kestirmek hem de perma yaptırmak istiyorum,  hangisini yapsam. Önce perma yaptır beğenmezsen kestirirsin dedi. Ehehehe, ben de öyle düşünüyordum, eferim,  güzel cevap verdi. Permanın fiyatını bilse böyle cevaplamazdı diye düşünüyorum ama olsun. Bana akıllı saat almasını engelledim, bence o parayı istediğim gibi harcayabilirim :D


Konsere dönecek olursak. O ortamda olmayı seviyorum. Yoksa yüzde doksan ses düzeni berbat oluyor, evde daha güzel dinlenir ama ortam çok güzel.  Her telden çalan gençler vardı etrafta. Tesettürlü kızlardan etek giyen oğlana :D Oradayken kendi kendime doksan yaşımda nasıl saha içinde konsere girerim plânları yaptım. Koltuğu yükselen tekerlekli sandalyenin en rahat olacağına karar verdim. Yanlış anlaşılmasın,tekerlekli sandalye yürüyemediğim için değil,  yorulmayayım diye. Hahaha, bunu okuyan Metehan'ın " Çok da oturursun da o sandalyede " dediğini duyar gibiyim :) 


İşte böyle geçti bir gece. Evde kukumav kuşu gibi oturmaktansa sokaklara dökülmek depresyonumu ve bir türlü başlayamadığı halde canıma okuyan menopozumu biraz daha rahat geçirmemi sağlıyor. 

Şimdi gidip şu telefonu şarja koyayım, yarım saat sonra dışarı çıkacağız arkadaşlarımızla. Cuma akşamı çıkmayı da sevmem ama umarım sakin bir köşe buluruz.

Ha, kiracımız hâlâ çıkmadığı için bekliyoruz. Onlar da annelerinin evine geçecekler oradaki kiracının çıkmasını bekliyorlar. Onlar da ev yaptırıyorlarmış. Neyse. Vardır her işte bir hayır. Bakalım.

İyi akşamlar hepinize.


Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. yani 3 kiracı aile birbirini bekliyor ilginçli tesadüf :)

    YanıtlaSil
  2. Tarzına bayıldım tabi ki 😍 Ben de şöyle bir konsere gidip delice hoplayıp zıplamak istiyorum ama sonra başım ağrır benim ya diyorum kendi kendime 😅 Saç konusunda da kendini nasıl mutlu hissedeceksen öyle yap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Ağrı kesiciler öyle anlar içindir bence Manxcat, sen gidip hoplayıp zıplayabilesin diye :D
      Saç konusunda daha karar veremedim bakalım.

      Sil
  3. Yaa çok tatlısınız, kalp kalp kalp...

    YanıtlaSil
  4. Senden feyz alarak biz de 3 nesil klasik müzik konserine gittik dün. M. Hanım şık şıkırdım giyinip 2 saat sessizce oturdu vallahi! Büyümüş. Çıkışta da bara gittik, biz demlenirken M. Hanım gecenin 9’unda (burda konserler erken hihi) patates kızartmasına daldı. İlk defa böyle bir yetişkinler gecesi yaşadı acaip gururlu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off, ne güzel, hep hatırlayacağı bir gece olmuş :)
      Neredeeen nereye değil mi Ceren, bizi ters köşe yaptıkları günlerden arkadaş oldukları günlere geçmek ne güzel.

      Sil
  5. Menapozda yüksek lisans mertebesinde bir dost ile serinlemek istersen yerim belli yurdum belli..özlemişim seni . Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok özledim, iyi fikir, geleyim bir ara :)

      Sil
  6. Çocuklarınızla kafa dengi olmanız mükemmel. Çok güzel bir orneksiniz. Müzik ruhun gıdasıdır her şeye değer. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutluyum ortak zevklerimiz olduğu için Zeynep, birlikte vakit geçirmeyi çok seviyorum :)
      Evet müzik insanın hayatta aklı başında kalmasını sağlayan en önemli şeylerden biri, iyi ki var.

      Sil
  7. benim yorumlar spama düşüyor galpağ :)

    YanıtlaSil
  8. Handan kimin konserine gittiniz? Yazıda göremedim, gözümden kaçmış olabilir.

    YanıtlaSil
  9. Konserdeki enerjin kalp ben. :) Ne güzelsin ya küçük sıpam büyüyünce bende böyle olmak istiyorum. Şimdilik sadece Sevimli Dostlar tiyatrosuna falan gidiyoruz. Hedefimde sinema var konser var. :D
    Sizin durum zincirleme bir bekleyiş'e dönüştü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi bir bir olur She, her anın tadını çıkarta çıkarta büyütelim çocukları :) Bak ben bloğu açtığımda üç ve altı yaşındaydılar, zaman akıp gitmiş :)

      Sil