Tek KoIu Kalmış Canavar 'dan Hepinize Günaydın ,Ay Yazana Kadar Tünaydın Olmuş

Haziran 12, 2022

 Bütün eklemlerinin nane molla olduğunu bile bile takla atmaya çalışırsan olacağı buydu tabi Handan diyerek kendime kızmaktayım ama olan oldu artık , durumdan istifade gönül rahatlığıyla tembellik yapayım bari. Gıpraştırmadıkça ağrımıyor neyse ki, eklem bağlarına bişey oldu kesin. Zaten normalde de hassastı, canı tamamen dinlenmek istemiş. 

Kıssadan hisse, canınızın istediği şeyleri erteleyip durmayın, gençkene yapın. Sonra sizin hızına vücudunuz yetişemeyebiliyor.

Hoş bende doğuştan kalça çıkığı varmış, eklemlerim hiçbir zaman sağlıklı olmamış zaten ama neyse :)

Şimdi gidip şu yazdıklarımın hatası varsa düzelteyim, sonra Metehan oğlum o ne öyle diye posta koyuyor.

Şuraya da şarkı falı ekleyeyim, yine aynı şahıs niye şarkı yoktu bunlarda diye söyleniyor :D Bir gestapo yetiştirmişim de haberim yokmuş :D



 








Hepinize iyi pazarlar. 


Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun canım Handan, şuraya şuncağızı bir iliştireyim izninle: 🧿🧿🧿

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    İnsan gördüğünden geri kalmak istemiyor. Geçmiş olsun efendim. Ancak, asla bedenimizin istiap haddini zorlamayalım.. Ben de sizin gibi bedenimin istiabını zorlayarak ağır işlerde çalıştım ve pert oldum. Kollar, eller ve bel gitti. Oturduğum yerden zor kalkıyorum.

    Paylaştığınız fotoğraflar çok güzeldi. Çiçekler bir harika olmakla birlikte sokağınızın fotoğrafı da çok güzeldi. Orası herhalde Akdeniz bölgesinden bir yer olsa gerek. Fotoğraf görüntüleri bizleri imrendiriyor ama, kim bilir oralarda yaşamak ne kadar insana huzur ve saadet veriyor?
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, insan sınırlarını bilmeli Recep Bey, bazılarını zorlamadan anlayamıyoruz sanırım, yaparken yaparız gibi geliyor :)
      Fotoğrafların hepsi İstanbul'dan. Çok şükür İstanbul'un en sakin köşesindeyiz, her gün yemyeşil sokaklarda yürüyoruz.

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Acil şifalar! Şarkılar için Metehan'a ayrıca teşekkürlerimizi ilet :)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle çok geçmiş olsun, umarım tez zamanda düzelir. Şansıma Manga Cevapsız Sorular çıktı, çok da severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de çok severim :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun Handan. Bir an önce iyileşirsin umarım.

    Metehan'ın bütün yazılarını dikkatlice okuyup yorum yapması çok tatlı. Ben olsam "Oğlum bloğa yorum yaz da yorum sayım artsın." derdim. Aile üyelerime bunu sürekli diyorum ama kimse beni sallamıyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yorumları sözel olarak alıyorum ben de :D

      Sil
  6. Geçmiş olsun ben de artık sakatlık doğuracak hareketler yapmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya. Bu sene iki etti benim bu yatamazlıklarım. Sanırım artık daha dikkatli olmalıyım ben de :)

      Sil