Saat Altıda Uyanıp, Neyse Kalkmama İki Saat Var Daha Diye Mutlu Olup Sonra Boncuk Boncuk Bakanlar Burada mı ?

Haziran 09, 2022

Diye başlayıp devamını getirememişim, ertesi sabah olmuş. Oğlu acıktım diyerek başına gelip saat yedide uyandırmış olanlar burada mı :D

Pazartesi günü evi kıyı köşe temizleyip cam falan silerken bütün enerjimi bitirmişim sanki, iki gündür kolumu kıpırdatasım yok. 


Çizilen gözlük camlarımı yenilemek için Kadıköy'e gittik geçen hafta. İki saat sonra geri veririm deyince, gidip kahvaltı yapalım o zaman dedik. Moda'da Big Chef'in manzarası yukarıdaki gibi. Kahvaltısı da çok güzeldi :)




Mahallenin her köşesi yaseminlerle dolu bu mevsimde. Mis kokularına doyum olmuyor..


Bizim apartmanın ağaçları da coştu.


Çeşit çeşit kiraz.



Taflan.


Ceviz.


Malta eriği. Normal erik, kayısı falan da var. Üçüncü katta ağaçları pek göremesem de olduklarını bilmek bile mutluluk. 



Bu fotoğraf da komşumuz Resmiye Teyze'nin köyünden.


Resmiye Teyze ben fotoğraf çektirmek istemiyorum,  hiç güzel çıkmıyorum artık deyince ben de yürü yürü bir yirmi yıl sonra bunlara bakıp ne kadar gençmişim diyeceksin diyerek çektim fotoğraflarını. 


Annem onu gıdıkladı da öyle çektim bu gülen pozları    :D


Daha çok yasemin fotoğrafı :D


 

Bakmayın bu romantik fotoğrafa arkasında küflenmiş buzdolabı, karman çorman dağıtılmış bir karavan hikâyesi var :)

Şimdi gidip çamarşırları asayım.

Neyse bu akşam dışarıda atıştıracağız birşeyler. Zira yine konsere gidiyorum. Hiç de dinlemediğim bir yabancı grup ama geçtiğimiz iki senenin intikamını almak için bulduğuma bilet almışım. 

İşte böyle, buraya kısaca not düşeyim dedim.

Metehan osmanlıca dersi çalışıyor,  bize kelimeleri yazdı. Bir ara onları paylaşacağım sizinle. Kendisi ezberlemek zorunda olduğundan pek telaşlı ama bize çok güzel genel bilgi olacak.

Bir ara da bizim apartmanın abukluklarından bahsedeceğim, unutturmayın :D

Gidip şu çamaşırlara bakayım artık. 

Çüz.

Haa söylemeden gitmeyeyim.Şarkı yok fotoğraflarda,  hayal kırıklığına uğrama ,  üşendim on yüz bin tane şarkı bulmaya :D

Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. Sonuna kadar okumadan tıkladım ben yasemin fotolarına :D Şarkı yokmuş ama hayal kırıklığı da çabuk geçti çünkü burnuma mis gibi yasemin kokusu geldi fotolara bakarken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metehan da aynı şeyi dedi, bir daha uyarıyı en üstte yapmalıyım :D

      Sil
  2. geçen gün konsere giderken arkadaş o çiçekleri yolda gördü ismi ne ki dedi ? şimdi dönüp ona yasemin miş diyeyim.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan ne güzel bahçeniz varmış öyle. Çiçek kokuları geldi. Taşınma işiniz ne oldu merak ettim. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşınma işimiz kiracının kiracısının kiracısının çıkmasına kaldı gözüküyor Hülya :/

      Sil
  4. Canım benim yine burnumun direği sızladı özledim yavvv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Any diyeydim yeriydi :;)))))

      Sil
    2. :D Ben de çok özledimmm, çık gel bir ara.

      Sil
  5. her şey güzel keyifli, yasemin, besmiye teyze hihi :)

    YanıtlaSil
  6. Yıllarca (gençken) saati 4-5'e kurup "ohhh daha çok var uyanmaya" diyenlerdenim:) Ama ciddi anlamda bir mutluluk veriyordu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ben uyanınca bir daha zor dalıyorum, son dakika uyanmayı tercih ediyorum o yüzden :)

      Sil
  7. Malta eriği dediğine biz Adana'da yeni dünya diyoruz Handan.

    YanıtlaSil
  8. O sabah sevincini yaşamayan yoktur sanırım, uyanmama yarım saat bile olsa acayip bir sevinçle dolar içim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım saat varsa kalkarım ben, zira bir daha uyuyamayıp ha kalkıcam modunda bekliyorum
      İki saat olunca mutlu olmuştum ama yine uyuyamadım :D

      Sil
  9. Bana çok olur. Saate bakar sevinirim sonra da uyuyamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakınız bu sabah Derya, gece üçte yatmıştım, yine gözümü açınca hortladım erkenden :)

      Sil