Teşekkür Ederim Alt Komşum Sabah Erken Kalktım Sayende

Haziran 13, 2022

Kadın benim evimdeki gürültüden şikâyetçi ama ne hikmetse ben hep onun sesine uyanıyorum. Çözemedim bu işi. Bilgehan'ın klavye sesi yanındaki odada yatan hıka pıka uyanan bana gelmiyor, ona gidiyor. İlginç. Hayır o bağrınmalarına alt komşusu ne diyor onu hiç bilemiyorum. 

Neyse sekizde kalkarım diyordum, altı buçukta uyandırılınca kalkayım bari dedim.


Dün gece Can gelince ne yapacağımıza karar verdik. Dedim ben evde yatarken değil gezmeye gidince daha çabuk iyileşirim. Oğlanlar dediler ki biz çadırda yatarız sen karavanın rahat yatağını alırsın anne. ( Arkadaki sabit yatak daha kalın öndeki oturma grubunun minderleri biraz daha sert, sürekli dönüp yer değiştirmem gerekiyor.) 

Kamp hazırlığı da yapmamıştım ama pazardan aldıklarımı yıkadım sabah. İçecek vs yolda alırız artık. Kâğıt tabak bardaklar, kullan at ahşap çatallat bugünler içindir zaten. Hem her öğünü karavanda hazırlarız diye birşey de yok, artık dışarıdan da alıp yiyoruz.

Daha kıyafet hazırlamadım, kolay giyip çıkartabileceğim birşeyler bulmam lâzım. Karavan dandini vaziyetteydi, o düzelecek. Kitap seçmeliyim, fotoğraf makinamı almalıyım. 

E hadi o zaman, kahve molan bittiğine göre işlere devam et Handan. 

Bana kolay gelsin, size iyi haftalaaarrr.

Benzer yazılarım

40 Yorum yap

  1. Günaydın Handan iyi gezmeler. Harikasın ben koltuğumdan kalkmak istemiyorum. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Hülya. Can'ın yazlık izni olmayınca iki gecelik boşluklarını kaçırmayalım bari diyorum. Yoksa şu an sürüklenmekteyim :D

      Sil
  2. Size de iyi eğlenceler (: bende her zaman gezerek iyileşenlerdenimdir (:

    YanıtlaSil
  3. Günaydın 🤗
    İyi yolculuklar ve muhteşem bir tatil dilerim ❤️😘

    YanıtlaSil
  4. Ayyy yaşasın! En doğru karar bence de.. Hem çivi çiviyi söker ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sökemese bile en azından mutlu vakit geçirmiş olurum :D

      Sil
  5. Aynısını bende yaşıyorum. Özellikle pazar günleri erken kalkmasını geçtim yahu beni neden uyandırıyosun. :) Hatta bigün sabah evde zıplaya zıplaya dolaştım. Eşim dedi napıyosunn!! Uyandırma servisi geldi günaydıınnn diyip zıplamıştım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temanızın bazı yerlerinde sıkıntılar var dilerseniz yardımcı olabilirim iletişimden bana ulaşabilirsiniz. Yorumlarda profil resimleri görünmüyor mesela ;)

      Sil
    2. O profil resimleri niyeyse hiç gözükmüyor senelerdir. Hangi temayı yüklersem yükleyeyim değişmedi.

      Sil
    3. Benim alt komşum da benim sesimden rahatsız olup bağırıyor. Terliklerden, gülmemizden, o sabah da klavye sesinden bağırıyordu.

      Sil
    4. Dilerseniz çözebiliriz :) Bloğumdan dönüş sağlayabilirsiniz ;)

      Sil
  6. Geleyim alt komşuyuöpelim iki yanağından :-(

    Sokak her hastalığa iyi gelir..iyi karar vermişsin.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Blogunuz gerçekten harika ve insanlık adına faydalı içeriklerle dolu. Web sitenizi tanıtıp ödül kazanabileceğiniz web etkinliğine davetlisiniz. Web sayfanızla şimdi siz de kazanmaya aday olun. Blogunuzu tanıtın, promosyonlar ve ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2022 yılı sonuna kadar düzenliyoruz; harika bloglar dünyasına katılarak yeni yıla ödülle girip markalaşın istiyoruz. Bu mesaj spam değildir; biz birlikte aileyiz ve sizi de bu eğlenceli blog etkinliğinde görmek gurur verici olur. Şimdi siz de blogunuzla başvurmak isterseniz detayları inceleyebileceğiniz linke göz atabilirsiniz ve websitenizi dizine ekleyebilirsiniz.

    List: https://www.blogumharika.ga
    Web: https://www.blogumharika.tk

    YanıtlaSil
  8. İyi gezmeler... Peşinize mi takılsam acaba? Keyfiniz daim olsun.:)

    YanıtlaSil
  9. Alt komşunu bir ziyaret edebilirim istersen :))) bloğumu göster Tayyip'e böyle yazıyor sana ne yapmaz de. :)))

    YanıtlaSil
  10. Yaşasın spontan küçük kaçamaklar!..
    Ben de dışarıya çıkınca daha kolay toparlarım kendimi :)
    İyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  11. Ahh ah alt komşu,bir sabah işe giderken çizgili pijamalarıyla kapıda beni bekleyen komşu türü,"hanfendii topuklu giymezseniz" demişti,şaşırdım aaa terlikle mi gideyim işe demiştim,ya da merdivenlerden uçarak mı ineyim ben ne yapayım? Taşınıyorum ve çook mutluyum kendi evimde yaşam belirtisi gösterdiğim her an dolap kapaklarını, kapıları çarpan,peteklere vuran alt komşumdan kurtulduğum için.Alt komşunun da hayırlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam ruh hastaları, gerçekten de her yaşama belirtisine tepki veriyorlar. Napayım evde uçarak mı gezeyim, whatsapptan yazışarak mı konuşayım, sekiz buçukta sütümü içip de yatayım mı, nr yani? Ben de inşallah gideceğim buralardan, evdeki kiracı çıkmayı başarabilirse.

      Sil
  12. Bende de var o alt komşudan:) İyi seyahatler. İşlere erken başlanmış, güzel tarafından bakalım:) Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve daha alışamadan soğudum komşu yüzünden. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Evet, erkenden yola çıkabildik sayesinde :D Benden de sevgiler :)

      Sil
  13. O zaman hayırlı başarılar efenim. :)
    Bana da geçen gün alt komşum maşallah siz hiç kavga etmiyorsunuz dedi, yo ediyoruz dedim. E sesiniz hiç gelmiyor dedi.
    Tabi onalr kavga edince mahalle olarak dinlediğimiz için medeni şartlarda tartışmalar kesmiyor adamları. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, şöyle güzel bir kavga dinleme zevki bile vermiyorsunuz komşulara, aşk olsun :D

      Sil
  14. Gezerek iyileşmek güzelmiş. Gezmeye bahane olur hem. Hastayken kıramazlar seni :-)

    YanıtlaSil