Bu Hikâyeyi Daha Önce de Anlatmıştım Ama Olsun

Haziran 04, 2021


Kendimi bildim bileli tenis maçları izleyen biri olarak oraları canlı görmek hayalimdi. Aslında gerçeği söylemek gerekirse hayalim bile değildi, öyle uzaktı ki gitmeyi düşünmemiştim bile. 



Derken pasaportumu kırk yaşımda aldıktan sonra,  aaaa ben Roland Garros'a gidebilirim uyanışını yaşadım.




Bir gün gideceğim modu ile de bir kaç sene geçtikten sonra. Bir gün yolda yürürken bacağımda bir lif attı, iki ay üzerine basamadım. Ve ikinci bir uyanış yaşadım. Sonsuza kadar vaktim olmayabilir, yapmak istediklerimi ertelememeliyim.


Bir sonraki sene gitmeyi kafama koydum. Ve fakat son dakikaya kadar hiçbir şey belli değildi. Can'ın sınavları vardı,  benim çılgın yoğun olduğum dönemdi. Gitmeden bir gün önce hadi o zaman dedik. Bilet alma yöntemini çözene kadar akla karayı seçtim. Can mucizevi bir şekilde bileti gecenin bir yarısı buldu. Sabah erkenden sırt çantamızı alıp yola çıktık. Uçak biletini havaalanında hallettik. Kalacağımız yeri de bilet bulunca ayarladık. Hem de kortlara yürüyüş mesafesinde çok tatlı bir yer, indirimde denk düştü.



Yani hayalleri kovalamaya karar verince yollar açılıyormuş.


Şimdi televizyonda maçları izlerken gülümsüyorum. Ben oradaydım 😊



Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Her şeyin son dakika olması ve "olabilmesi" yani bir hayalin gerçekleşmesi o kadar muhteşem ki!

    YanıtlaSil
  2. bugün okuduğum "vaktin sonsuz değil, erteleme" yazısı olunca, bir korku geldi üstüme..
    eşim astımı nedeniyle riskli grup olduğu için ikinci aşısını da dün bitirdi ve bu sabah seyahat planları yapmaya başladı, bense dur baklım biraz bekleyelim kaçmıyor ya oralar ne olur ne olmaz diyorum, frenliyorum.. korkuyorum aslında bir de galiba kapanmaya alışıyor insan, tesettüre alışmak gibi, açılmaya karşı bir korku ve güvensizlik oluyor ama bu yazıyı okuyunca dedim ki, vakit sonsuz değil, erteleme. mesaj alınmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertelememek gerek. Sağlıklı olsak, bir şekşlde ileride fırsat bulsak bile aynı keydi vermeyebilşyor zamanla. Meselâ ben hiç bara, diskoya gitmeden gençlik geçirdim. Şimdi üzerine para verseler gidesim gelmiyor gürültülü yerlere. O yaşlarda yapabilmek lâzımmış.

      Sil
  3. Tam bir gezgin ruhu var sizde ve ailenizde, hayran kaldım gerçekten 🙏 Zaman birçok insanın ömrü boyunca kaçırdığını fark edemediği en önemli kavram.. Mutlu haftasonları 🙋‍♂️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimde de çok mutluyum aslında ama gezerken nefes alıyorum :)

      Sil
  4. benim de aklımda canlı bir tenis maçı izlemek, wimbledon, garros filan, bir de kış olimpiyatları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de buz pateni şampiyonası istiyorum :)

      Sil
    2. Çiftler Artistik Patinaj Şampiyonası'nu izlemek çocukluktan beri hayalim 😍

      Sil
    3. Bir gün yapacağız o zaman :)

      Sil
  5. Ne güzel. Ben de Roma'da geçen filmleri izlerken "Ben de oradaydım" diyebilirim umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çok keyifli bir his, senin de yaşayacağına eminim :)

      Sil