Bahar Okuma Şenliği Sonu

Haziran 01, 2019

Geceleri sahura kadar oturduğum halde bu ay kitap da okumadım film de izlemedim. Bol bol kakuro çözerek geçirdim diyebiliriz zamanı. Nisan ayı doğumgünü plânlayarak geçince o sırada da kitap okuyamadım. Anlayacağınız bu şenliği pek sönük kapatmaktayım. Hatta hâlâ elimde bir aydır sürünen kitabı bitirmeye uğraşıyorum. Sanırım sabaha kadar biter :)

4.Kategori (10 puan): Adı yada konusu Çocuklarla ilgili olan bir kitap.

Nereye Gidiyoruz Baba / Jean Louis Fournier / YKY /102 sf

7.Kategori (10 puan): En az 500 sayfa olan bir kitap.

Tekerlekler / Arthur Hailey / Milliyet Yayınları / 528 sf

9.Kategori (10 puan): Virginia Wolf yada Selma Lagerlöf'den bir kitap.

Nils Holgersson'un Serüvenleri / Selma Lagerlöf / Cem Yayınevi / 456 sf

10.Kategori (10 puan): Fantastik türünde bir kitap.

Gölgelerin Efendisi Son Orman Muhafızı / John Flanagan / Beyaz Balina / 504 sf

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Baş harfleri Alfabeye göre sıralanan 4 kitap.

Korkunç Gerçek / Ali Sparkles / Karumbe / 301 sf
Leyla'nın Evi / Zülfü Livaneli / Doğan Kitap / 280 sf
Merdivenler Kenti / Robert Jackson Bennett / İthaki / 469 sf
Normal Olmak Varken Neden Mutlu Olasın / Jeanette Winterson / Sel / 215 sf

Gördüğünüz gibi topu topu sekiz kitap okumuşum. (Bir kitabı da yarım bıraktım aslında ama onu saymıyoruz tabi)

8 kitap 80 puan
13. Kategori tamamlanmış 40 puan
2855 sayfadan 28 puan

Sanırım 148 puanla bitirmişim. 

Sekiz kitap ha. Çok komik bir rakam olmuş ama bana bazen okumaktan daral gelebiliyor. Sürekli okursam hayatımı seyirci olarak geçirmişim gibi hissediyorum. Dengede durmak en iyisi :)

Hadi yaz şenliği çıksın da kitap seçelim yine. En sevdiğim kısım :D

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Önemli olan katılmaktı :-) Yaz şenliği kategorilerini ben de merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bekliyorum, sanırım tatile götürdüğüm kitapların kategorilere uymasına dua edeceğim artık :)

      Sil
  2. Blog yazilari birikmis son iki okul haftasi bizde etkinliklerden canim cikti bloglari da gezemedim. Ben bu ara gece yatmadan veya bahcede kahve molasinda okuyorum kafami kafamndiriyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış performansımı yakalayamıyorum hiç, bu sefer gençlik kitapları aldım elime, onlar çıtır çerez iyi geliyor.

      Sil