BURN BURN BURN

Haziran 01, 2019



Sabah ütü yaparken televizyonda bu filme denk düştüm.



Ölen arkadaşlarının vasiyetini yerine getirmek üzere onun küllerini serpmek için yollara düşen iki kadının hikâyesi. Arkadaşları her yer için onlara video çekmiş. Bu videoları gittikleri yerlerde açıp izliyorlar. Acıtıyor canlarını sözler ama bie taraftan da kendilerini buluyorlar yavaştan.

Biraz kahkaha bol gözyaşı ile izledim filmi.

Sonra da oturup küllerimi savurtmak isteseydim nereler olurdu bu diye düşündüm bir müddet. Liste yapmayı başarırsam size de söylerim.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Hahaha, hayatımdaki özel yerleri bulacaktım sadece Sev, düşünüp mutlu olmak için. Planlarımda 90 larıma kadar yaşamak var :D

      Sil
  2. Tam kız arkadaşlarla ile izlenecek güzel bir hikayeye benziyor. imdb listesine atalım :-)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu konuyu uzun uzun araştırmıştım. Türkiye'de krematoryum yalnız İst.'da varmış, yıkılmış ve üstelik resmi makamlar yakılmaya izin vermiyorlarmış. Ben küllerimin İzmir'de pasaport iskeleden denize savrulmasını isterdim. Üni. , iş hayatım , ömrümün en öenmli evreleri orada geçti ve manzara olarak çöok severim. Yalnız değilsin yani, insan bazen böyle şeyler düşünüyor. Neyse hepimize sağlıklı, uzun bir ömür diliyorum
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yeri bulmuşsun, ben hâlâ düşünüyorum Çenebaz :)

      Yakılmak istediğimi zannetmiyorum, börtü böceğe yem olmak sanki dünyadan aldıklarımı ona geri veriyormuşum gibi hissettiriyor. Ama ülkemizde çok pahalıya yapıldığını duymuştum. Demek bizde krematoryum olmadığı içinmiş.

      Sil
  4. http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/sokak/341271/Olunce_yakilmak_mumkun_is_uygulamaya_gelince_imkansiz.html
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateistlikle ne alâkası varmış. Hadi Zincirlikuyu'daki talep yok diye kapanmış
      açmak isteyene neden izin verilmiyor anlamadım.

      Sil
  5. Aa bu film cok ilgimi cekti hemen bakayim var mi nette 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle filmler bulunca mutlu oluyorum Derya. Sen de severdin bence.

      Sil