Tatil Fotoğraflarından Şarkı Falı Zamanııı

Haziran 27, 2019

Beğendiğine tıkla, şarkını al :)













Benzer yazılarım

38 Yorum yap

  1. Six Count Swing çıktı bahtıma hepsi de harika resimlerdi seçmekte zorlandım kadrajına sağlık canım...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni keşfim o şarkı B, yürüyüş yaparken çok güzel oluyor :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Harika; tam bana göre olmuş, teşekkür ederim size...

    YanıtlaSil
  3. Elton John - I´m still standing adlı şarkıyla birlikte güzel fotoğraflara bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Harika kareler yakalamışsınız :)) bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Sounds Like A Melody :)Şarkı çok tarzım değil; ama fotoğraflar şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En hoşuna giden şarkıyı bulana kadar tıklayabilirsin Fidan :)

      Sil
  6. Sondan ikinci harika 👍👏👍

    YanıtlaSil
  7. yine görseller müthiş, eğlencesi bol olsun tatilinizin :)

    YanıtlaSil
  8. TEK BAŞINA BU FOTOLAR YETER. YAZI YAZMAYA BİLE GEREK YOK.:)

    YanıtlaSil
  9. İş yerinde youtube açılmıyor maalesef:( gece ve deniz fotoğraflarından birisi olabilir, eve gidince bakayım:)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden güzel fotoğraflar hangisine tıklayacağımı şaşırdım valla ama güzel seçim yapmışım;)

    YanıtlaSil
  11. Alphaville - Sounds Like A Melody

    YanıtlaSil
  12. Bir taneyle yetinememiş olabilirim :-)

    YanıtlaSil
  13. Resimler arası çok zorlandım ama tam da gençliğimin şarkısını grubunu buldum;Alphaville :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanda yolculuk yaptırıyor, değil mi Mehtap :)

      Sil
  14. Duran Duran ve John Lennon'la nostalji, hey gidi hey ;))

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Kırık dökük bir iskele de çekmiştim ama nerede kimbilir Matias. Sana çiçek böcek vereyim ben onun yerine.

      Sil