Kadınlar Mayoyu Niçin Giyerler?

Haziran 01, 2019

Günlerdir mayo almaya çalışıyorum.  Bütün istediğim derli toplu, ağırlık yapmayan ve çabuk kuruyan bir mayo.

Yok.

Mayolar pileli, büzgülü, farbelalı, sünger destekli, kurdelalı falan.

Sünger destekli mayoyla yüzmüyoruz sanırım. Neyse kimi markalar o süngerleri çıkartılabilir yapmışlar.


Meselâ bununla yüzmeye çalışmıyoruzdur herhalde.


Bu,  tamam göbek falan kamufle ediyordur da bunca büzgü, bir de içlerinde bir kat daha oluyor genelde, suda batar insan.  Çıktığında da gidip kostüm değiştirmek elzem olur, mümkün değil kurumaz üzerinde.



Bir keresinde şapşikliğimle şöyle bir model almışlığım var. Allahım ne aptallık. Yüzerken etek başıma geçmeye çalışır,  çıkarım sular akıp durur.

Suda yüzen mayo istiyoruz anacım. Çok şey mi yav :)

Gidip kendime bir adidas mağazası bulayım. Gözünü sevdiğim yüzücü mayoları. Askı düştü derdi yok, dekoltem noldu derdi yok, suda balık gibi yüzüyorsun, çıkınca beş dakikada kuruyorsun. Oh.


Evet şık falan değil ama mayoyu neden giyiyorduk ki biz?

Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. ben pentiden aldım yüzücü gibi çok rahat. hemde fiyat iyiydi bir bak istersen

    YanıtlaSil
  2. Benim de mayoyla aram hiç yok ya karnıma kumaş değince huylanıyorum ben😜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh bu kalın, katmerli, iki katlı şeyler ıslak ıslak hiç çekilmiyor tabi Bahar. Göbeğim olmasa ben de mayolara bakmazdım :D Ama yüzücü mayoları iyi, çok seviyorum onları.

      Sil
  3. Hah hah :)Her yazki sorunsalim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayom artık yavaştan beni bırak demese hiç bulaşmayacağım bu işlere de Evren, eskiyorlar on sene içinde yav :D

      Sil
  4. Aynen yüzücü mayoları en rahatı ama göbek ıslak olunca gcık oluyorum ben hala bikinide ısrarcıyım. Bakalım kaç sene daha giyeceğim:-) Kolay gelsin.

    Bu arada Handan; sana soracağım eğitim sorusu:
    Öncelikle 9 yaşındaki kız yeğenim için anadolu yakasında hem eğitim içerikli (ingilizc-matematik) hem de sanat ya da spor içerikli yaz okulu arıyorum.
    İkincisi; bu çocuk derslerde çok aktif, çok meraklı ama sınavlarda başarısız.
    Öğretmeni derki potansiyeli olan bir çocuk, dersleri abuk kavrıyor sonra da sıkıldığı için kaynatma derdine düşüyor, sıkıldığı için de sürekli konuşup arkadaşlarını ayrtıyor. Sınavlarda da aşırı özgüvenle hareket edip bir anönce bitirme derdinde soruları yarım okuyor, önemsemiyor diyor.
    Nasıl bir önerin olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriğinde çok fazla şey olan yaz okullarından uzak duruyorum ben Aze. Bizimkileri bir kere gönderdim öyle bir yaz okuluna. İlk gün akşamı bir daha gitmeyiz diye geldiler. Bütün gün bisiklet sırası raket sırası beklemişler ya da dinlenme yerindelermiş. Ben hareke etsinler diye yollamıştım, oturacaklarsa evde otursunlar diyerek iptal ettik okulu. Ama yüzme yaz okuluna gitmişlerdi Yalova'da onu çok sevmişlerdi.Diğerleri çalışan ailelerin çocukları için oyalama yeri gibi. Eğer her gün her saat göndermek zorunda değilseniz hiç gerek yok.

      Tüzyev 'in programı güzel gibi gözüküyor. Üstün yetenekli çocukları alıyorlar. Bir araştır istersen, yeğenin için güzel olabilir. Sanırım sınav yapıyorlar.

      Diğer konuya gelince ilk aklıma gelen dikkat geliştirici kitaplar ve oyunlar oldu. Böyle oyunlarla dikkatini geliştirebilir. Dikkat eksikliği var mı diye baktırabilirsiniz. Ben senelerce herkesin dikkat eksikliği çıkmasına gıcık kapıp sonunda kendi oğluma aynı teşhis koyulduğundan (tikleri için gitmek zorunda kaldığımızda çıktı ortaya) psikiyatrik desteğe olumlu bakmaktayım. Ama biz ilaç kullanmadan bu seneye kadar geldik. Şimdi kendisi odaklanamıyorum diye sorun yaşayınca ilaca yeni başladık. Bu konuyla ilgili güzel çalışmalar, çocukların dikkatini toplattıran metodlar var ilaçsız. Televizyonda film izlerlerken dikkatleri dapıldığı anda film duruyor, dikkatlerini toplayınca devam ediyormuş.

      Umarım yardımcı olabilmişimdir. Mail adresimden de sorabilirsin aklında kalan bir şey olursa. Bu arada gözüme takılan güzel bir yaz okulu görürsem haber veririm sana. Öpüyorum tatlı yeğenini ve seni.

      Sil
    2. Harika öneriler. Çok teşekkür ederim. Tüzyev'i bilirim ama bak aklıma gelmemişti, araştıracağım. Sağol. Bir psikolog tanıyorum, çocupun ileriki gelişim ve ilgi alanları için testler uyguluyormuş, iyi aklıma getirdin,onunla dikkat eksikliği ve çalışmaları üzerine de konuşuruz. Benden de sevgiler...

      Sil
    3. Iyi fikir, bir danışmak güzel olabilir :)

      Sil
  5. Bir önerin olabilir mis ınav başarısı için? Sanırım konuları da eksik, Kalkan'da yaşıyorlar ve maalesef iyi bir eğitim almıyor ama bence de potansiyeli var.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. bence de yüzücü modeli en iyisi...

    YanıtlaSil
  7. Bikini giyemediğimden beri denize küstüm. Henüz bir mayom yok ama alırsam son model favorim olurdu. Etekli modellerin yaşattığı zorlukları bilmiyordum. Bu tecrübe kulağıma küpe olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor markalarının yüzücü mayoları çabucak kurudukları için bikini kadar rahatlar Zülâl.Denize küsme :)

      Sil
  8. Ben gecen gil amazondan almistim çok sade rahat ve çabucak kuruyor. Yüzmek icin en sade model bence de en doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün yine bir sürü mağaza gezdim ve sadece adidas yüzücü mayosu dışında hepsinin kalın olduğunu gördüm Derya . Adidasın da tek rengi vardı, sevmedim. Eskisini biraz daha kullanmam gerekecek sanırım.

      Sil
  9. Genel olarak her tür giysi meşakkatli oldu günümüzde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Sevgi, görünürde milyonlarca seçenek var, ama gerçekten kullanışlı çok az şey bulunabiliyor.

      Sil
  10. Etekli mayolar kalçayı kapattığı için iyi olur diyordum ama dediğine göre kullanışlı değilmiş. Ben de sporcu mayolarına bakayım. Fikir verdiğin için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etekli mayoların iki olumsuzluğunu yaşadım Şule. Bir gerçekten yüzerken ve kururken berbatlardı. Benimkisi bir de elbise gibi birşeydi daha da berbattı. İkincisi de benim belim kalın olduğundan bir de etek kısmı aklanince üzerimde hiç güzel durmadı. Yok yok uzak dur onlardan, mayo üzerine giy eteğini :)

      Sil