Mumluktan Takı Standı Çalışmam

Haziran 02, 2019


Çok sevdiğim bu mumluğun masadan defalarca düşürdüğümüz için camları sürekli kırılmaktaydı.

Takılarımı astığım standı ise hiç sevmemekteydim.

Sevmediğim şeyleri evden çıkartma projesi kapsamında düşünüp dururken bu çözümü buldum.

Kolyeler asılmadan sanki daha güzel gözüküyordu.  Ben kolyelere başka fikir bulana kadar şimdilik böyle dursun.

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. otantik bir hava katmış :))

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş, emeğine sağlık. iyi bayramlar olsun bir de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sana da iyi bayramlar Eylem :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş :) ellerine sağlık güzel kadın :) sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
  4. İşe yarar hale gelmiş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle oldu Ebemkuşağı :) Teşekkürler :)

      Sil
  5. Güzel yaratıcı bir fikir olmuş .Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Gayet işlevsel :) Ben kolyelerimi aynanın köşesine asıyorum, hep karman çorman oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kısmını asmasam mı diye düşündüm Evde Yazar, daha elimde birbirine girdiler. Böyle kolay alması :)

      Sil
  7. Bence çok güzel görünüyor. Ben beğendim :-)

    YanıtlaSil
  8. Küpeler için çoook güzel olmuş, fikrine sağlık. Kolyeler için, hani şu mutfakta kupa astığımız aparatlar var ya, onları kullanıyorum, oldukça işe yaradı, aklında olsun. ;)

    YanıtlaSil