Sabah Penceremden Bakarken Gördüğüm

Haziran 03, 2019


Çok şükür ki hep yeşillikler içinde yaşadım.



Balkonun son misafiri saksağan ve ben size harika bir hafta diliyoruz.

Sanırım çoğunluk tatilde zaten  :)

Ben bayramda İstanbul'dayım.

Akraba ve mezar ziyaretleri dışında boş İstanbul keyfi yapacağım.

Bayram bittikten sonra ise yıllık iznimizin parça bölük verdikleri ilk yarısını kullanacağız. Gidip bol bol yorulmayı plânlıyoruz :)

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Çok güzel bir balkonunuz varmış :)) Benim balkonum yalnızca betondan ibaret manzarsı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evi kiralarken balkon manzarasına bakıp da kararımızı vermiştik :)

      Sil
  2. Bayramda tatil yöreleri çok kalabalii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramda tatile hiç çıkmam zaten Sev , aile ziyaretleri yaparım.

      Sil
  3. Manzaran çok güzel canim yemyeşil sevmekte haklisin. Şimdiden mutlu bayramlar 😘

    YanıtlaSil
  4. İyi bayramlar şimdiden... Balkon çok güzel bu arada. Yeşili görmesi güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar Ebemkuşağı:) Evet yeşili görmesi insana çok iyi geliyor.

      Sil
  5. Harika bir balkon manzarası, benimkisi betona bakıyor. Ben de böyle yeşillikler hayal ediyorum, inşallah bir gün olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün güzel manzaralı kendimize ait evlerimiz olur Evde Yazar :)

      Sil
  6. Çok güzel bir manzara, iyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
  7. balkon manzaran güzelmiş handan, iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  8. Şimdiden iyi bayramlar:)
    Bu saksağan de mi... karga diyen çok. Bende karga diyordum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar Hayalperest :) Bu beyazlı mavili yeşilli, güzel olanlar saksağan :)

      Sil
  9. İyi bayramlar, keyifli tatiller olsun:) 🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar Zeugma. Çanta hazırlama zamanım geldi bugün, yarın Allah izin verirse yollardayız.

      Sil
  10. Eviniz zaten tatilik yermiş baksana yeşillik var kuşlar var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür öyle Biçay. Şu anda da balkondayıö ve serçe sesleri kargaya, saksağan sesleri kırlangıçlara karışıyor :)

      Sil
  11. İyi bayramlar güzel kadın keyfini çıkar :) sevgiler ..

    YanıtlaSil
  12. İyi bayramlar Handan. Daha sonra bolca yorulmak için enerjini topla :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar Şule :) Evet tam da öyle yaptım ;)

      Sil