İnanılmazzzz :)

Ağustos 24, 2018

Bayramın ilk gününü tam bayram modunda geçirdikten sonra ikinci gününü tam tembellik modunda kitap okuyarak bitirdim.

Dün ise on dört senedir beklediğimiz bir şeyi yaptık.



İnanılmaz Aile 2 yi izlemeye gittik. Sinema salonundaki bıdıkların yanında biraz büyük kaldık ama napalım. Onlar da devamını daha erken yapsalardı :D

Feminist bakışıyla beni benden alan filmde keyifli vakit geçirdik :)


Bu sabah saat yedide önemli bir maçımız vardı :D Mahalledekileri çığlıklarımızla azıcık uyandırmış olabiliriz. Ve senelerdir orada edindiğim sabahları havalı şekilde yürüyen kadın imajım silinmiş de olabilir. Her zaman yürüdüğüm saatte yapmasa mıydık ne :D


Şuraya da nostaljik çizgi film izleyen oğluş fotoğrafları koyup kendime çay almaya gidiyorum şimdi.

Hadi görüşürüz millet.

Yolda olanlar Metehan'ın küçüklük deyişiyle diikat et diikat et didin tamam mı ?

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Bence çok iyi yapmışsınız :D Sanırım daha önce de yorum yapmıştım ama yine de söylemek istedim. Interrail yazılarının kaçırdığım kısmını da şimdi okudum ve bayıldım. Uzun zamandır yapmak istiyorum ben de, hala yapamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün yapmak istiyorum demek yerine günü belirleyince yapılıyor Kâğıt Salıncak, umarım sen de en kısa sürede yaparsın. Gerçekten çok güzeldi. Yalnız bizim vaktimiz olmadığından bir haftaya sıkışıtırdık. 15 günden önce dönme sen :)

      Sil
  2. Müthişsiniz:) Keyfiniz bol olsun...

    YanıtlaSil
  3. İyi yapmışsınız Handan'cığım, en kötü gününüz böyle olsun:)

    YanıtlaSil
  4. İşte güzel bayram böyle geçirilir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de güzel oldu Şule, içinde herşeyden var :)

      Sil
  5. Gerçekten inanılmaz.
    Maşaallah diyorum. Gidiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar insana inanılmaz şeyler yaptırıyorlar Hayalperest :)

      Sil
  6. Bayramı güzel geçirmişsin Handan her günün böyle güzel olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel geçti gerçekten de Özlem. Teşekkür ederim, amin .

      Sil
  7. Aile saadetinin en güzel temsilcisisiniz bence :)
    Baktıkça keyifleniyorum ben.

    *Animasyon izleyen büyükler candır :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Sibel, mutlu oldum bunu duyduğuma :)

      Animasyonlar öyle güzel oluyorlar ki izlememek hata bence :D

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Hayatın içindeki minik harika anların tadını çıkartmaya çalışıyoruz Ebemkuşağı :)

      Sil
  9. Harikasiniz yaa. Bizde de esimin ailesi var uzak kaldim biraz bloglardan😺

    YanıtlaSil
  10. Bayramınız çok güzel geçmiş belli, özendim valla. Ben bayram boyunca çalıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can da hep çalıştı, iki gün boşu vardı on gün boyunca . Allah kolaylık versin.

      Sil