En Sevdiğim Filmler Mimi

Ağustos 20, 2018

Sevgili Müjde bir mim başlatmış. Ben de çok sevdim  .

Türlerine göre, en sevdiğin, herkese tavsiye ederim dediğin filmler, diziler hangileri? Bir ya da birden fazla yazabilirsiniz. :) Yerli, yabancı farketmez.

Eveet bakalım benim filmlerime.

1) AŞK FİLMİ

While You Were Sliping
The Holiday
Pretty Woman

2) TARİHİ FİLM

Schindler's List
Hacksaw Ridge
The King's Speech

3) HAPİSANE FİLMİ

The Shawshank Redemption
The Rock
The Last Castle

4) KOVBOY FİLMİ

The Good The Bad And The Ugly
A Fistful Of Dollars
City Slickers

5) BİLİMKURGU FİLM

Terminator 2
Alien
Back to The Future

6) KOMEDİ FİLMİ

Thor Ragnarok
The Blues Brothers
Oh Brother Where Art Thou

7) SAVAŞ FİLMİ

Kelly's Heroes (Hem de müthiş komik)
The Last Samurai
The Hurt Locker

8) HAYVANLI FİLM

Gorillas in The Mist
Hidalgo
L'ours

9) ROMAN UYARLAMASI FİLM

Lord of The Rings
To Kill A Mockingbird
Gone Like The Wind

10) KORKU/GERİLİM FİLMİ

The Sixth Sense
The Others
The Lost Boys (Eski versiyon)

Eminim bir kere daha sıfırdan başlasam farklı filmler gelir aklıma ama şimdilik bunlar kalsın.

Ben de Sibel, Ebrar ve Gülşah'ı ebeliyorum, bakalım onlar hangi filmleri seçecekler.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Öncelikle çok teşekkür ediyorum Handan'cığım, İyi, Kötü ve Çirkin ve Bülbülü Öldürmek ortak beğenilerimiz olmuş:) Terminatör'ü ben listeme almamıştım ama çok sevmiştim, ilkini de çok severim. The Sixth Sense'i çok methettiler mutlaka izlemek istiyorum. Bu arada öğleden sonra sende görüp izledim satranççı kızı çok beğendim.

    Eline sağlık canım, ilgiyle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazla ortak beğendiğimiz var ama farklı filmler olsun diye hepsini yazmadım Müjde.Altıncı His gerçekten çok güzel bir film. Ki ben gerilim korku filmi pek sevmem aslında. Teşekkürler, çok keyifle yaptım ben de .

      Sil
  2. Bu arada blogger'da sorun mu var senin mim hala akışa düşmemiş, sen haber vermesen görmeyecektim, hala akışta yok:( acaba başka arkadaşların da mı yeni yazıları düşmüyor? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baktım şimdi bende de gözükmüyor. Bir ara vardı bu dert epeydir olmamıştı . Bakalım ne zaman düşecek listeye :(

      Sil
  3. heeey bu listede üç gözdem vaaar :) the rock, defalarca izledim. pretty woman, ayyy her sonbaharda izlerim ayol :) back to the future, en az 30 kez izlediiim :) yaptım ben daaaa :) sliping ne yaaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok izledim onları Deep. Sliping, aaa bilmiyor musun, çok ayıp. Ayakta uyuyan Handan'ın uykusal sayıklamaları demek :D

      Sil
  4. Aaaa sahi ya Handan, deeptone: Back to the Future!
    Ben de çok sevdim ama ilkini çok çok çok çok çok çok sevdim. Ötekiler de fena değildi özellikle kovboylar dönemine gittikleri. Ama ilkinin esprileri, babanın gençliğindeki hallerini unutamıyorum nasıl kahkahalar atmıştım (tvde izlemiştim)
    Onu ben de listeme alayım kızlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Back to The Future gördüğüm en mantıklı zamanda yolculuk filmi. Kaç kere izledim bilmiyorum :)

      Sil
  5. Olmayanları ekledim :-) Sen Uyurken filmini unutmuşum.. Pretty Woman'ı neden seviyoruz acaba:-) Ben de canım sıkıldıkça izlerim. Sanırım imkansız aşkların ya da aşkın güzelliğini kaybetmek istemiyor insan. Julia Roberts çok iyi orada.. Bir de Beverly Hills'de dolaşmıştım ben, aklıma o gelmişti hangi dükkkanlardı acaba diye:-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pretty Woman'ın oyuncuları farklı olsa aynı etkiyi yapar mıydı bilemiyorum Aze. Aynı ikilinin Kaçak Gelin'ini de çok severim. Sen uyurken yılbaşı zamanı filmim. Onu da çok izlemişimdir.

      Beverly Hills anın gülümsetti beni. Ben de İsveç'te Ejderha Dövmeli Kız'ı düşünmüştüm :)

      Sil
  6. Oooooooo bir sinema mimi gördüm sankiiiii! :p
    Öncelikle çok teşekkür ederim bu güzel mim için. Sinema ve müzik mimlerini çook seviyorum, o yüzden keyifle yapacağım.

    Sen gerçekten güzel ve çoğu klasik olmuş filmler seçmişsin bravo
    Karar vermesi çok zor, özellikle tarihi ve roman uyarlamasında biraz zorlanacağım gibi gözüküyor. Bakalım neler çıkacak, ben de cevaplarımı merakla bekliyorum ;O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakla bekliyorum Sibel. İnsan düşündükçe yeni filmler geliyor aklına. Üçle sınırlandırdım kendimi ben. Ama bir o kadar daha yazardım herhalde :D

      Sil
  7. Ne güzel olmuş.
    Emeğinize sağlık,ben çok yararlanıyorum bu tanıtımlarınızdan.
    Şebom sayesinde de çok güzel filimler izledim,hazır bilgi sahibi oluyor insan.
    Sağolun kızlar.
    Öptüm Handan'ım.

    YanıtlaSil
  8. BU listenin değerini bileceğim. İçinde izlemediklerim var, not ettim :)

    YanıtlaSil