Yaşlanıyorum da Demek İstemiyorum Ama Azizim

Ağustos 27, 2018

Bloğu açtığım senelerde 120 metrekare beş oda bir dev gibi salon olan evimizi kendim boyuyordum.

Ama boyamak dediğim boya al sür şeklinde olmuyordu.   Önce bir gün sabahtan akşama duvardaki ve tavandaki boyaları kazıyordum. Evler temelsiz olup sürekli oynadığından mıdır nedir abartısız hepsi kazınıyordu valla.

Akşam Can geldiğinde bu sefer çatlakları alçılıyorduk. Yirmi kilo alçı harcamışızdır bu işe.

Ertesi gün badanaya başlıyordum.

On beş gün aralıksız badana.

Yemeği, çocuğu, çamaşırı,  ütüsü.

Ben neymişim be abi.

Bir kapı boyadık. Bugün de bilgisayar odasının duvarlarını sildim. Başka birşeye halim kalmadı. Evi süpürüp , prilli su ile yerlerdeki tinerleri sildim bir de.

Temizlenecek satıhların listesini yaptım, bu hızla gelecek bahara ancak biter gibi.

Neyse ben gidip kitabımı okuyayım. Yaz bitiyor okuma şenliği kitaplarım okunmayı bekleyerek geçirdiler üç ayı. Bari elimdeki bitsin .

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Ne güzel işte, "Bahar Temizliği" paylaşımı için de hoş olur :)) Kolaylıklar diliyorum. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar Temizliği etkinliği başlatayım, hep birlikte birbirimizi gaza getirelim Mutlu :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Handan'cığım kolay gelsin ve kocaman bir Maşallah diyorum nazar değmesin diye ama duvar filan silmek, böyle ağır işler yapmayı naçizane tavsiye etmem çünkü yaparken anlamıyor insan bir güç geliyor ama sonradan sonradan çıkıyor, omuz tendonları vs. boyun fıtıkları, bel fıtıkları niye oldu diyoruz vaktinde vücudumuzu çok zorluyor, yıpratıyoruz işte o yüzden sonradan çıkıyor:( dilerim olmaz hani tedbirini al ben almadım mesela Üsküdar'daki pazardan kilo kilo taşır merdivenleri çıkardım (asansör yok) yıllar sonra çıkıyor acısı:(

    ay bu da yorum değil kocakarı öğüdü oldu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha ilâhi Müjde :) Yok ben kendimizi hiç zorlamıyorum canım. O eski enerjiler yok zaten. Yavaş yavaş, azar azar. Dün başka iş yapmadım meselâ. Bugün de alış verişe çıkacağım. Başka bir şey yapmam. Ama dediğin gibi gençlikte insan yapıyor çılgınca şeyler. Hişşşt gençler, bak okuyun, yapmayın siz öyle :)

      Sil
  3. Yaşlanmıyorsun, yaşlansan gün batımına nazire yapmazdın.
    O fotoğrafların ardından asla inanmam.
    Ne yaşlılığı o da nereden çıktı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümsettin beni Mukaddes, teşekkür ederim :) Ben yaşlı değilim de, eklemlerim kendini nine sanıyor, anlaşamıyoruz onlarla :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Temizliği bitirebilirsem ben de hayran olacağım amaaaaa, dur bakalım Sev :D

      Sil
  5. Kolay gelsin. Gitgide gençleşiyoruz. Yerini başka uğraşlar alıyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zehra. Çok şükür, öyle oluyor :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  6. Bende dün sadece süpürdüm sildim yerleri k kadar. Birde yemek.
    Ama bitmişim. Sabah her yerim ağrıyor idi.
    Ama bendeki sanırım hastalık başlangıcı. Ama yaşlandım bende yaşlandım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah dur sen daha ne yaşlanacaksın Hayalperest, o yorgunluktur yorgunluk. Hiç unutmam kansızlık mı var diye baktırmıştım bir keresinde. Kan değerlerim süper çıkmıştı. Sonra doktor dört yaşındaki Metehan'a ve bir yaşındaki serseri mayın gibi dolanan Bilgehan'a bakıp yorgunsundur sen demişti. Sen de öylesindir.

      Sil
    2. Bende aynı şeyi yapmak istiyorum. Saçlarım çok dökülmeye başladı. Yorgunluk depresif haller çabuk hastalanmalar...
      Baktirayim ben değil mi hemen.

      Sil
    3. Bence de baktır. Bir de bol bol su içmeyi ihmal etme.

      Sil
  7. Vallahi şaşkınım😮 Evleri boyamak ha... Bana çok zor gelen işlerden. Ama eminim çok eğlenceli olur. Bizlerde duvar kağıdı kullanılır hep. 3-5 yıla eksir değiştirilir. Helal size🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parça parça yapınca keyifli oluyor aslında Umman. Ben seviyorum evimi kendim düzeltmeyi :D Ama yaş ilerledikçe zorlaşıyor :D

      Sil
  8. hayattan keyif aldığınız o kadar belliki Handan hanımcım, kocaman bir maşallah diyorum size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ecehan :) Evet, gerçekten de hayatta keyif alıyorum çok :)

      Sil
  9. Saçlar süpürge yani:) Her yaşın ayrı bir güzelliği var diyelim:)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten sen neymişsin öyle. Bence normal olan şimdiki halin. Bütün evi tek başına boyamak normal insan işi değil :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Şule, zaman beni törpüleyip düzenliyor demek, baktı bana kalsa olayın sonu yok . Sekiz aylık hamileyken eve pencereden girmiştim, hımmm, sanırım gerçekten de bi tuhafmışım :D

      Sil