Kolonya İkram Etsene Yavrum Gelenlere :)

Ağustos 22, 2018


Bayramımızın ilk günü kalabalık ve keyifli geçti. Uçuşta olan Can da son demlere yetişti.

Klasiklerimizi yaptık. Yorulduk ama değdi.

Bayramı bayram gibi yaşamayı seviyorum .

Bugün Can yine işe gidecek. Ben de evde kitabımı okumayı hayal etmekteyim.

Bu sabah üşenmeyip yürüyüşe bile çıktım. Şimdi gidip kahvaltı mı hazırlasaaam yoksa koltuğa mı kırılsaaam ona karar vermem lâzım.


Umarım sizlerin de bayramı güzel geçiyordur.

Sevgiler ve öpücükler hepinize :)

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Çok sevindim senin adına Handan'cığım, ben malum bayram yapmıyorum o yüzden hiçbir farkı yok her zaman ne yapıyorsam aynı geçiyor günlerim, bir an önce Eylül gelsin, dizilere başlayayım istiyorum:)
    Ben ve Bücürük de öpüyoruz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de çok fark olmuyor bayram diye ama ilk gün gittiğimiz yerleri aksatmıyoruz. Çocuklar seneler sonra geriye baktıklarında hatırladıkları bayram anıları olsun istiyorum çünkü :)

      Sil
  2. Bayram biraz sakinlik veriyor bana hiç acelem olmadan hareket ediyorum seviyorum bu duyguyu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sakinlik insanın ruhuna çok iyi gelir Sev :)

      Sil
  3. İyi geçmesine sevindim ve biraz da kıskandım :) Ben sıkıntıdan sürekli uyuyakaldım bu bayram valla. Tek güzel yanı akşam elimdeki kitabımı bitirebilmem. Bugün ve yarın dışarı çıkacağım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okuyarak geçmesi ne güzel işte Naz. Çıkmışsındır umarım dışarı, keyfin yerine gelmiştir :)

      Sil
  4. Bize farkı yok maalesef. :)
    Iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarla bayram ritüelleri yapabilirsiniz Hayalperest, çok hoşlarına gider :)

      Sil
  5. Her günümüzün bayram heyacanı içinde olması dileğiyle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Yeter ki sevdiklerimiz kısa bir süreliğine bile olsa evde bulunsun derim.
    Seninki yine de evde olmuş ya sen ona bak.
    Iyı bayramlar hepinize🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu oldu Sevgi, son iki gün evdeydi. İşi gereği bayramlarda tam tatil yapamıyor ama olsun, bayram havasını alıyor yine de :)

      Sil
  7. Köydeyiz biz de. Akşama kadar soframız hiç kalkmadı😊 Misafirle dolup taştı. Bayramınız kutlu olsun Handan hanım. Bütün güzellikler hep sizin olsun. Hayata şu pozitiv bakışınız hiç değişmesin❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh, tam bayram olmuş sizde de Umman, ne güzel :) Sizlerin de bayramı kutlu olsun 😊🐞🌹

      Sil
  8. Kıvrılırken ben koltuğu kırdım bu kilomla bayramda:))
    hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ilahi Özlem, benimki de iyice gıcırdamaya başladı :D Hayırlı bayramlar canım.

      Sil
  9. Biz tatildeydik bayramda bol bol yüzdüm simdi de bitmeyen camasir yikamaca 😸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin Derya. Ben de dün ütü yaptım bugün balkon yine çamaşır dolu :/

      Sil
  10. Kurban bayramı her zamanki gibi yorucu geçiyor. Halbuki bu bayram çok iş de yapmadım ama arada dolanırken yoruldum :-(

    İyi bayramlar Handan'cım :-)

    YanıtlaSil