Sürekli Temizlik Yapmayı Düşünüyorum

Ağustos 26, 2018

Sürekli temizlik yapmayacağım tabi. Düşüncelerimde sürekli o var demek istiyorum ;)

Baharlarda metobolizmam buna odaklanmaya başlıyor hemen. E bayram temizliğini evde misafir varken yarım saatte yaptığım göz önüne alınırsa evde her kıyı köşe benimle ilgilen diye çığırmaya başladı. Bütün yaz üstten üstten idare ettim zira.

Bir kere önce kapılar boyanacak.  Bu kapı meselesi bir senedir var. Geçen sene zımpara yaptıydık, bekliyor öyle. (Bitti:)

Sonra pencereler bütün yaz çamurunu barındırıyor.

Mutfağın her köşesi dökülecek. Ama önce domates savaşım var. 70 kilocuk domates almayı başarırsam :) (Domates bitti:)

Çocukların odası. Sanırım bir hafta sürer. Dolapları döküp düzenlenecek. Kitaplar, oyuncaklar (evet hemen hepsi duruyor) ve kıyafetler.  Ve diğer döküntüler.

Bilgisayar odası kolay da kablolar ölümcül. (Bitti)

Yatak odası herhalde en kolay köşe.

Ve salon.  Evin üçte biri .

Hımmm. Antre bile bir gün sürer yav.

Neyse yaz bitsin önce. Bu sıcakta iş yapılmaz.

Bir de temizlikçi bulaydım kendime. Tek başıma üç erkek pasaklılığıyla uğraşmak ölüm.

Amaaan ben önümüzdeki hafta gezme plânı yapayım. Zaten yağmur yağacak deyor meteoroloji.  Cam mam silinmez şimdi.

Temizlikten gezi plânına ışık hızıyla dönen blogger arkadaşınız hepinize iyi pazarlar dilerrr  :D

Pek Gururlu Sonradan Ekleme : Kapıları boyadıkkkkk!!! :D

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Oyyy... okurken bana bastılar:D
    Şimdiden kolaylıklar diliyorum.
    Aynı durum benim için de geçerli ama ben düşünmemeyi tercih ediyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hayalperest. Hepsini bir anda yapacak enerjim yok ama dolap dolap ilerleyeceğim artık :)

      Sil
  2. 70 kilo domates mi? Oyyy...korktum:)))bence de temizlikçi hatta boyacı bul canım hiç yorma kendini. Kolay gelsin, sana da iyi pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki sene önce kapıları boyatmıştım Müjde. Adamlar nasıl boyadılarsa her gün o boyalar döküldü üzerlerinden. Yere yapıştı bir de. Her gün onlarla boğuştum. Geçen sene elimizde spatula ve zımpara hepsini temizledik. Adamları çağırsam yine beter edecekler diye biz yaptık. Zımparadan sonra boya kısmı kolaydı ama biz yapamadan kış geldi. Neyse bugün boyadık bitti. Evde kesif bir tiner konusuyla bacaklarım boyalı oturuyorum şimdi :)

      Sil
  3. Handan domates suyu için mi o domatesler... Sana bir önerim var Uludağ Üniversitesi ziraat fakültesi satış bölümü var küçük soda şişesi boyutunda organik domates suyu satıyor. Biz çok uzun zamandır onu alıyoruz. Can'ın uçusu olmadığı bir gün gelip alabilirsiniz hem bir Bursa gezisi olur hemde 70 kilodan kurtuluş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemeklik domates yapıyorum Sev. Pişirip kavanozluyorum. Senede bir kere. Sonra bütün sene yemekleri yaparken kolaylık oluyor :D Aklımda olsun dediğin, Bursa'ya gelirsem bakarım domates suyuna :)

      Sil
  4. anamm okurken sanki tüm işleri ben yapmış gibi oldum vallahi :)) ben baya bir yaptım temizlik
    kalanıda yavas yavas yaparım :) allah şimdiden kolaylıklar versin canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen temizliğin önemli kısmını bitirmişsin. Ben koca yaz üstten elledim. Zira evde 24 Saat ayakta tipler vardı ve beyhude bir çaba sürekli temiz tutmaya çalışmak. Okullar açılsın, ilk iş odalarına gireceğim :D Teşekkür ederim canım, benden de sevgiler :)

      Sil
  5. Merhaba, yeni açtığım ikinci bloguma beklerim ; Link : https://derdimizkitap.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  6. Okurken bile fena oldum desem.
    Kolay gelsin, çabuk bitsin diyeyim o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızlı hızlı yapamıyorum artık , eklemler izin vermiyor ama günlere bölüp yavaş yavaş bitireceğim umarım Sibel :)

      Sil
  7. Herkesin korkulu rüyası TEMİZLİK. Robot olsa da her yeri temizlese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu koltuklarından altlarında saklanıp herkes uyurken yerleri temizleyen minik böcek robotlar icad edilse artık Aleyna :)

      Sil
  8. ooo işin 3/4'ü bitmiş sayılır. Ne acelen var. Gezmek beklemez:))))))))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Domatesler bitince öyle düşüneceğim Çenebaz :D
      Bence de gezmek beklemez.

      Sil
  9. Günde bir odayı temizlesen hem ilerleme kaydetmiş olursun hem de çok yorulmazsın diye düşünüyorum. Tabii evin büyüklüğü ve üç erkeğin dağınıklığı bir temizlikçiyi şart yapabilir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle planlıyorum Şule. Daha fazlasını yapamam zaten. Duvarlar da silinecek. İki günde bile bitebilir bir oda :D

      Benim kıyı köşe yerlerim bittikten sonra temizlikçi arayışına gireceğim. Çünkü hem enerjim yok her gün ev temizlemeye hem de erkekleri kapı dışarı etmeden durumu idare etmem lâzım :D

      Sil
  10. Aman düşüncelerimize dikkat temizlik kokusu o kadar şahane ki insanda bağımlılık yapabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde üç kirletici olunca bağımlılık pek sağlıklı değil, bırakmaya çalışıyorum Ahsen :D

      Sil
  11. ;))) Dönüş hızı gerçekten Formula 1'e adaydı ;)))

    YanıtlaSil