Hehehe Bakalım Kimler Sıkı Takip Etmiş Gezi Yazılarımı Sınav Vaktiiii :D

Ağustos 28, 2018

Aaa ben böyle bir yazı hazırlıyordum, tamamıyla unutmuşum :) E devam edeyim o zaman.

Bakalım kim en çok cevap verecek. Birinciye kütüphanemden bir kitap göndereceğim :)

1. Geziye hangi ilden başladık?
2. Bankadaki soyguncu kimdi?
3. Bahçede otururken bana hangi güzellik eşlik ediyordu ?
4. Otele girmek için dokuz saat beklediğimiz şehir hangisiydi?
5. Ben kimi çok karizmatik bulmuştum .
6. Hangi konsere gittik ?
7. ABBA Müzesi'nin önünden kimi aradım ?
8. Daracık daracık sokaklar neredeydi?
9. Bu en kolay soru: Gezdiğimiz yerler içinde siz en çok nereyi görmek isterdiniz?
10. Bu da en zoru : Ben en çok nereyi sevmişimdir sizce :D

İstediğiniz sorudan başlayabilirsiniz. Hepsini cevaplamak zorundadeğilsiniz.

Gidip eski yazıları okuyup kopya çekmek serbesttir.(İnterrail etiketine basmanız yeterli) Ama aklınıza geleni yazmanızı tercih ederim tabi, daha eğlenceli olur :)



Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Eyvah....
    Resmen çaktım ben bu sınavdan.
    :((

    YanıtlaSil
  2. Hehehehehe.... Bak bakalım Handan hanımcım ;))
    1-Oslo
    2-Bilgiç
    3-Serçe
    4-Kopenhag
    5-Tuvalet temizleyicisi ;))
    6-Guns N Roses
    7-Müjde
    8-Stockholm
    9-Bergen
    10-Nyhvan, Rosenberg Kalesi tabak odası, Bergen...Üçünü de çok sevmişsindir ama Fiyord turunda Bergen sanki daha ağı ;))
    Sınav sonucumu heyecanla bekliyorum ;))
    Yeni gezi notlarını da ;))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. 1. Geziye hangi ilden başladık?-istanbul ?? :)
    2. Bankadaki soyguncu kimdi?-bunu atlamışım
    3. Bahçede otururken bana hangi güzellik eşlik ediyordu ?-bilgehan :P
    4. Otele girmek için dokuz saat beklediğimiz şehir hangisiydi?-kopenhag
    5. Ben kimi çok karizmatik bulmuştum .
    6. Hangi konsere gittik ?-gunsnroses
    7. ABBA Müzesi'nin önünden kimi aradım ?
    8. Daracık daracık sokaklar neredeydi?
    9. Bu en kolay soru: Gezdiğimiz yerler içinde siz en çok nereyi görmek isterdiniz?-oslo
    10. Bu da en zoru : Ben en çok nereyi sevmişimdir sizce :D-flam yolculuğunu bence :)

    YanıtlaSil
  4. 1.Oslo
    2.Bilgehan
    3.Serçe
    4.Kopenhag
    5.Tuvalet temizleyicisi
    6.GunsNRoses
    7.Müjde(Bücürük ve ben)
    8.Stockholm, Gamla Stan
    9.Abba Müzesi
    10. Nyhavn, Rosenborg Kalesi, Bergen-Flam gemi yolculuğu

    Çenebaz
    Not: Tüm sorular itina ile eski postlardan kopya çekilerek cevaplanmıştır :))))

    YanıtlaSil
  5. Ama hocam kopya çekilmiş burada :)

    YanıtlaSil
  6. Ahahahaha:)))ay ilahii ömürsün Handan'cığım valla böyle bir sınav yapacağın hiç aklıma gelmemişti. Ama yukarıdaki cevaplardan zaten kopya çekiyor insan:)))
    Yalnız ben tuvalet temizleyicisini tamamen unutmuşum:)
    Bir de malum b12 eksikliğim var yani dün yediğimi unutan biri olarak ençok bana zor geldi. Ama ABBA müzesinde kimi aradığını çok iyi biliyorum:))hihihihihi:))))ayyy bence hepsini de çok sevmişsindir, ben ençok İSveç'i görmek isterdim.

    Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Cevaplar yazılmış. O yüzden ben de en çok aklımda kalanlar yazacağım. Bakalım bakalımmmm:
    Hostel, çarşaflar, tren, manzaralar, tekne gezisi, Vikingler (benim aklıma gelmişti hehehe), sırt çantaları, ABBA, telefon, konser ve "Guns'n Roses!!

    Favorim mi?? Tabii ki son yazdığım :ppp

    YanıtlaSil
  8. Ayy o çok yer geziyorsun. Ortadoğu, Uzakdoğu, Kuzey Kutbu:)
    Şimdi geziler bitti temizlik vakti.
    Boya, badana zamanı. Yoksa o da bitti de başka şey mi vardı sırada.
    Unuttum ama kopya da çekmem:)

    YanıtlaSil
  9. Zevkle okuyorum ama sorular çok zor. Sınavdan çaktım..

    YanıtlaSil
  10. Ben tatildim birebir takip edemedim 😂

    YanıtlaSil
  11. Bak ben okudum yazıları tamam mıııı :)
    Kopya çekerim kesin ama, sen beni bildim say hahahahaaa :))

    Çok tenbelim çoookkk :))))))

    YanıtlaSil