Toulouse Sokaklarında

Eylül 16, 2011

Hâlâ bitirememişim fotoğrafları. Bunlar da ortaya karışık :)














Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Handan'cım şöyle acelece baktım tatil fotoğraflarına ama sana söz uzun bir vaktimde keyiflice okumak ve yorumlamak için geri döneceğim.
    ve gitmiş kadar olacağım bende;)

    YanıtlaSil
  2. Toulouse'u ben hic görmedim. Ama mümkün olsaydi sadece ve sadece Tolulouse'da yasamak isteyen birini taniyorum. Bizim evde oturuyor :) Dolayisiyla bu sehrin epey hikayesini dinlemisligim var. Fotograflarla daha da güzel simdi :)

    YanıtlaSil
  3. Yurt dışına gitmek deyince hiç aklımda olmayan bir yerdi Toulouse, ama Can orada beş haftalık bir kursa katılmak zorunda olunca ilk gittiğim yer de orası oldu. Fakat gerçekten çok beğendim, benim gibi sakinlik ve yeşil seven birisi için harika bir yerdi. Milyon fotoğraf çekmişim, boş zamanlarınızda hepsine bakın derim kızlar :)

    YanıtlaSil