Çorap

Eylül 28, 2011

Sizin çocuklar da çorapları bizimkiler kadar hızlı tüketiyorlar mı?

Ne kadar kalitelisini alsam da hiç fark etmiyor, yiyorlar sanki çorapları :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Bizde de durum aynı Handan'cım. Ya deliniyor ya da küçülüyor çorapları. Ben de çorap eskitme ve de kirletme hızlarına yetişemediğim için evde her sabah bir çorap krizi yaşanıyor.

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca benim oğlanın odasındaki halı çorap da doğurabiliyor. Ne kadar toplarsam toplayayım , odaya her girdiğimde halının tam ortasında bir (bazen bir kaç çift) çorap buluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyle Selencim. Bir sürü çorap alıyorum, okul zamanı bul bulabilirsen.

    Çenebaz benim sadece onların odasında olsa neyse, Bilgiç oğlum pek sıkıntılı evin her köşesinde- bilgisayar masasının üzeri, mutfak sandalyesi falan- karşıma çıkabiliyor :)

    YanıtlaSil