Hazırlık

Eylül 03, 2011

Karmakarışık bir haldeyim.

Çamaşır yıkanıyor. Ütüleniyor.

Buzdolabındakiler düzenleniyor.

Yol çantası hazırlanıyor.

Çocuklar kendi eşyalarını toparlıyorlar.

Duygularım karman çorman.

Bir yanım heyecanlı. Uzun süredir "ilk" yaşamamıştım hayatımda.

Diğer yanım hüzünlü. Hiç oğluşlarımdan ayrı tatile gitmemiştim.

Gerçi onlar anneannelerinin yanına gidecekleri güne geri sayımdalar mutlulukla :)

Ben de Can'ın yanına uçuyorum yarın sabah.

Belki onun derslerinin arasında kaçamaklar yapabiliriz diye umuyorum.

Onun çalıştığı zamanlarda ise uzuuun yürüyüşler yapmayı planlıyorum daha önce hiç gitmediğim bir ülkenin daha önce hiç görmediğim bir şehrinin yabancı sokaklarında. Fotoğraf makinam, kulağımda müziğim, defterim, kalemlerim elimin altında.

Yeni okul döneminde, yeni koşuşturmalara başlamadan önce güzel bir dinleneceğim.

Haftaya döndüğümde görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Gule gule git, Gule gule gel:)
    Optum kocaman.

    Kursad

    YanıtlaSil
  2. Güle güle git,güle güle gel...
    İçim bir garip oldu senden ayrılacağım için.
    Sağlıcakla,iyi dinlenmeler Handan'ım...
    Ve;
    Hayırlı yolculuklara açılsın sabahın:D

    YanıtlaSil
  3. Kürşadcım güle güle geldim. Herşey için tekrar teşekkür ederim canım.

    Banucum bak ayrılmadık, yine buradayım :D

    YanıtlaSil