Çiçek, Böcek, Benim En Sevdiğim Mevzular

Eylül 06, 2011

Can hâlâ dönemedi eğitimden. Boş boş duracağıma biraz daha fotoğraf yükleyeyim dedim.

Şehrin ortasında kocaman parklar topluluğu var. Park olan yerde benim olmama imkân yok tabi. İki saat kadar tüm patikaları dolaştık :D


Bu köprüye bayıldım. Çok farklı ve çok güzel duruyordu.
 Bu kadar yamuk olunca üzerinde düz poz vermek olmaz dedim :D
Bütün sularda ördek mevcut. Bu da şirin evlerinden bir tanesi.


Ve o kadar çok heykel vardı ki. Kimisi pek vahşiydi gerçi.

 Bizim de böyle kök salmamız lâzım hayata...
Bu fotoğraf oğluşlarım için. Müzeye kapalıydı ama kapısının önündekini çekmesem olmazdı.





Uzun ince bir yoldayız, yürüyoruz gündüz gece...

Tabii ki çektiklerim bitmedi :) Yarım gün gezip üç günlük fotoğraf çekmişim . Sonrası sonraya :)

Hiç yokluğumu hissetmiyorsunuz di mi :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. oğluşların7 Eylül 2011 11:02

    teşekkür ederiz anne. Sizi çççççççççççççççoooooookkkkkkkkkk özledik:):):):)

    YanıtlaSil
  2. Katrecim dönüşte sınav yapıcam bakiim ne kadar iyi takip etmişsiniz diye :D

    Oğuluşlarım, ben de sizleri özledim. Dün gece rüyamda gördüm, okul zamanı gelmiş çanta hazırlamaya çalışıyorduk, oyyy rüya değil kâbus kâbus :D

    YanıtlaSil