Başka Bir Park

Eylül 08, 2011

Daha buraya gelmeden Google Earth den bakarken bu parkı görmüştüm. Otele yürüme mesafesinde, güzel bir parka benziyordu. Hatta nereden gidebileceğime de bakmıştım. Can'la başka bir yere giderken şurada da güzel bir park var dediğimde çok şaşırdı haliyle. Nasıl baktıysam artık elimle koymuş gibi buldum :)

Dün sabah fotoğraf makinamı alıp oraya gittiğimde bulutlu bir hava vardı. Neyse ki sonradan güneş çıktı da ben de parıldayan sulu fotoğraflarımı çekebildim.









Bu satranç masaları çok hoşuma gitti.


Burası parkın ortasında bir tepecik. En üstünde de yönleri ve o yönlerdeki şehirleri gösteren bir platform var.





Kim üflemek ister?

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Valla abla bravo. Tersin donmeden parki bulduysan, hic ummazdim haritadan falan ehehe:)

    Kursad

    YanıtlaSil
  2. Lütfen, benim haritalarla sorunum yoktu, onlara bakmadan iki adım ilerleyememe sorunum vardı bir kere.

    Hâlâ Metehan'ın heyecanla daha önce beni öldüren örümceğin kollarına yeniden giderken anne orada örümcek vardı öteki yoldan gideceksin demesi aklıma gelir. Üç yaşındaki oğluşum 33 yaşındaki annesinden daha iyi yol öğrenmiş meğer :D

    YanıtlaSil