Dönüş Vakti

Eylül 12, 2011

Eşyalarımı topladım. Odadaki son bir saatim. Ondan sonra göz açıp kapatıncaya kadar İstanbul'da bulacağım kendimi. (Evde diyemiyorum bak, havaalanından eve pek göz açıp kapatıncaya kadar olmayacak trafikten :)

Uzun zamandır özlediğim bir tatil yaptım.

Bol bol dinlendim, fotoğraf çektim, yürüdüm, yeni yerler gördüm, kendimle başbaşa kaldım ama kendimi dinleyip durmadım kafam hep güzel şeylerle meşguldü :D

Yurt dışında gitmek için hiç aklımın ucuna bile gelmeyen bir yerde buldum kendimi ama birçok yerden çok daha bana göre çıktı. Sakin, huzurlu, yeşil. Hayatın içindeki güzel sürprizlerden biri.

Daha fotoğraflarım var hafta sonundan, yarına artık.

Döndüğümde yapacak bir sürü işim var ama onların hiçbirisini buraya getirmedim, kendimle gurur duyuyorum :)

Akşam ilk iş özlediklerime sarılacağım sımsıkı.


Fransa Toulouse maceramız burada sona ermekte.

Hayat maceramız bütün güzelliğiyle devam ediyor :D

Benzer yazılarım

3 Yorum yap