Ayrıntılar

Eylül 12, 2011

Bu minik otobüsleri daha önce söylemiştim. Gerçi yanımdan hızla geçerken çektiğim için pek güzel bir fotoğraf olmadı ama kapısına bakınca boyutunun ne kadar küçük olduğu anlaşılabilir.
Bir çiçekçinin önü.
Gelin arabası olduğunu düşündüğüm şirin şey :)
Blagnac'taki evlerden birisinin duvarındaki tabela.
Rengine bayıldım.
Anlaşılacağı üzere sokak tabelası :)
Arabanın birisinin üzerindeki çıkartma. Bunlardan biz de bulsak bir yerden.
Kalbini sevsinler senin :)
 
 Şirin sandalyeler. Aynı zamanda rahattılar da.
 Fotoğrafını çekerken üzerinde ne şekil olduğunu tam görememiştim ama iyi ki çekmişim :)
 Çok sevimlilerdi :)
 Şehrin her tarafında bu bisikletlerden var. Kredi kartınla ödeme yapıp alıyorsun. Gideceğin yerdekine bırakıyorsun. Gerçekten çok pratik ve kullanışlı. Zaten bütün yollarda bisikletlere ayrılmış yerler var. Arazi de oldukça düz.
 Efendim köpeğinizi dolaştırmaya giderken torba götürmeyi unuttuysanız hiç önemli değil, buyrun alın.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Gelin arabası ve rüzgar gülü süpermiş.
    Daha kalacakmısın Handancım??

    YanıtlaSil
  2. Döndüm Ebrucum, bir hafta ne çabuk geçti :)

    YanıtlaSil