=====

Aralık 17, 2010

Sevgili Banu beni mimlemiş :) Hemen sıcağı sıcağına cevaplıyorum.

En sevdiğiniz kelime: Canım

Nefret ettiğiniz kelime: Tamaamm..(Tabi peşinden bir ekşın yok, sadece baştan savılmak maksatlı:)

Ne sizi heyecanlandırır: Değişim

Heyecanınızı ne öldürür: Tek düzelik

En sevdiğiniz ses: Dalga

Nefret ettiğiniz ses: Mızmızlanan çocuk

Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Bankacılık

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz:Atletik, sportif bir tip olmak isterdim

Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Eskimo

Nerede yaşamak isterdiniz: Haliyle Alaska

En önemli kusurunuz: Anında sinirlenmek.

Size en fazla keyif veren kötü huyunuz:Yemek :)


Kahramanınız kim: Afacan Luie çizgifilmindeki anne :)

 En çok kullandığınız kötü kelime: Sansür :D

Şu anki ruh haliniz: Kar yağıyor, gülümsüyorum. Birazdan Bilgiç okula gitme hazırlığında olacak, hepsi geçecek diken saçlıya dönüşeceğim :D

Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Herşey güzel olacak.

Mutluluk rüyanız: Huzurlu, sağlıklı, sevdiklerimle birlikte olmak.

Sizce mutsuzluğun tanımı: Mutlu olmama hali :)

Nasıl ölmek isterdiniz: 90 lı yaşlarıma doğru, güzel, kalabalık ve keyifli bir akşam yemeğinden sonra yatağımda gülümseyerek.

Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz: Bizimkiler nerede?

İşte bu kadar.

Unutmayın bugün yaşasın cuma. Harika bir hafta sonuna açılsın günümüz :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Hem okudum , hem aman sakın dedim :)) Çok şükürr Handanım
    Güzel bir hafta sonu dilerim :))

    YanıtlaSil
  2. :))))Handan'cım teşekkür ederim...
    Eskimoyu merak ettim ama ne yapacaksın yavrum o soğukta karda kışta oralarda?:))))

    YanıtlaSil
  3. Ha ha ha Özii, dur seni mimleyeyim ben :D

    Soğuğu çok seviyorum Banucum. Hava soğuk olsun, ben sımsıkı giyineyim, çayımı alayım falan. İnsan bu kadar mutlu olur yani :)

    YanıtlaSil