Simli

Aralık 29, 2010

Geçen gün Martha Stewart izlerken gördük, çok hoşumuza gitti. Biz de yaparız dedik çocuklarla. İlk acemiliğimize geldi ama yine de çok eğlendik.




Tabi yer, gök, el, yüz heryer sim şu anda :D

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. arada bir düğün filan varsa :)) geçiştirin madem...

    YanıtlaSil
  2. Kelebeğe bayıldım, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Ha ha ha, var mı bildiğin bir düğün, bende yok da Özii :)

    Metehan buna çok sevinecek Selen :)

    YanıtlaSil
  4. yok canım düğünler bana alerji yapıyor :))) sen de gitme zaten :)) kıyamam...

    YanıtlaSil
  5. nasılsın güzeller güzeli arkadaşım ben iyi değilim çünkü çok kötü bir haber aldım ve çok üzüldüm ege iyi değilmiş doktorlar ümidi kesin demişler çok kötü oldum daha çok küçük ya olacak iş değil arzu bugün sabah o bir melek gerisini yazamıyacağım arkadaşım elim hiç bir şeye gitmiyor elden bir şey gelmiyor allah yardımcıları olsun

    YanıtlaSil
  6. yeni yılın sana ve ailene sağlık huzur ve mutluluk getirsin seni çok seven arkadaşın gül martılara benide götür olurmu çok güzel

    YanıtlaSil