Aralık 02, 2010

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Harikaaa...
    "Şimdiki Çocuklar Harika" diye boşuna kitap yazmamış Aziz Nesin...

    YanıtlaSil
  2. Handanım senden birşey rica edicemmm....
    Ne miiiii??
    Kontrol panelinde ;
    Ayarlar ---> yorumlar ---> Yorum Formunun Yerleştirilmesi----> Pop-up pencere ----> Ayarları kaydett :)))

    yani istersen kaydetme tabii :)))ama bazen tekrar geri dönüp okumadan aynı sayfada yorum yazmak istiyorum. Ben böyle seviyorum deme hakkın var asla kısssmam :))

    YanıtlaSil
  3. Allahimmmm o legolar beni öldürecek bi gün. Benimkiler de böyle uğraşıp uğraşıp yok uzay gemisi yok helikopter yapicaz diye saçiyolar her tarafa, sonra gecenin bir yarısı öyle bir saplanıyo ki o minicik legolar insanın ayağına...

    YanıtlaSil
  4. Bu çocuklar bizden de harika vala Aysemacım :) Şimdi yazsaydı neler yazardı kim bilir Aziz Nesin :)

    Özicim, seni mi kıracağım, dur bir de öyle deneyeyim :)

    Peki süpürürken yerde parça olma olasılığına karşı senin de burnun neredeyse halıya değiyor mu Selen?

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş :)) tşk ederim beğenmezsen değiştir :))

    YanıtlaSil
  6. Neredeyse mi? Az yerlerde sürünmedim valla Handan. Ama tabii arada bir ibret-i alem için "yanlışlıkla" bir kaç lego parçasının süpürüldüğü olmuştur. >:)

    YanıtlaSil