Hımm Nefis :)

Aralık 01, 2010


Annemle yeşillik herşeye bayılırız. Geçen gün teyzem ona yaptığı pazıdan bahsedip tarifini verince biz de deneyelim dedik. Pazı, maydanoz, dereotu, yeşil soğanı ince doğrayıp un ,mısır unu ve tuzla karıştırarak yağlanmış tavaya döşedik , üzerine yumurta gezdirerek tavada arkalı önlü pişirdik. (Fasulye tavanın pazılı hali gibi birşey oldu, karadenizliler bilir :)  Hımm, fotoğrafa bakarken bile canım çekti, sanırım bir dilim kalmıştı, sabah kahvaltısı niyetine yiyeyim gidip.

BON APETİTE 

Not: Dün bir de Julie&Julia'yı izlemiştik de :)

Not2: Ay bir de bugün rejime başlıyordum ben ama bu hafif hafif :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Güzel gözüküyo :) Ben de pazıyı buna benzer yapıyorum, soğanla kavurup içine tuz, karabiber, nane, fesleğen vs ekleyip üzerine yumurta kırıyorum çocuklar bayılıyor. Bir de mısır unuyla deneyeyim... :)

    YanıtlaSil
  2. Yumurta ve pazı ikilisi her şekilde güzel gidiyor Selencim :)

    YanıtlaSil
  3. İlginç ve değişik bir tarif. Keşke denemeden önce tadına bakmak mümkün olsaydı. Aslında yemek seçen biri değilim. Değişik şeyleri de severim ama:))
    En azından beğenip de yapsaydım, emeklerim boşa gitmezdi...

    YanıtlaSil
  4. Gel, senin için pişireyim, beğenirsen kendin de denersin canım :D

    YanıtlaSil