Y

Aralık 02, 2010

Bazen düşünüyorum, ormandaki az kullanılmış patikayı seçmişim gibi geliyor. Ama çoğu gün otobanda tek yönlü bir yolda hızla gidiyor gibiyim...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. komşuların tatlısı beni buralarda boynu bükük bıraktın neden gittinki sensiz buralarda olmuyor tayin çıksa keşke nasıl gidiyo perdeleri almışsın gözün aydınaynısından bende isterim pazıdanda ha buara rejime girdim ben en sonunda mesajım ulaşır sanırımçok kurcaladım en sonunda buldum sanırım arayı çok açıyorsun unuttun beni aramıyorsun seni çooook seviyorum

    YanıtlaSil
  2. çoooooooooook şükür kurtuluşun yok artık bunuda başardım oleeeeeeey seni seviyorum kız

    YanıtlaSil
  3. günaydın komşuların tatlısı yok bitane daha senin gibiarkadaş şimdi canını sıkmayayım ama arkadaş doğru söyler sen boşuna aç kalma neden dersen yürüyüşte simit poğaca kokusu sana rejim yaptırmaz doğrumu doğru demi seni seviyorum kızzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  4. He Gülüm, simit poğaça kokusu beni bu hale getirdi zaten :D

    Gel sana bi kahve yapayım, havalar da güzel şöyle gündüz gözüyle balkon keyfi yapalım canım :)

    YanıtlaSil
  5. keşke elimde olsa hemen koşarak gelirim tek değilimki canım inşallah yaza havalar sıcak balkon keyfi simit poğaca ve çaykulağa hoş geliyor be yazı seviyorum ben kızımla beraber gelirim hani senle eczaneye girmiştik oradaki kız kardeşmisiniz dedi çok hoşuma gitti keşke senin gibi kardeşim olsa işte herşeyi seçemiyorsun ki birdaha söylüyorum seni çok seviyorum kardeşim bunları yüzüne söyleyemiyorum bu kadarrrrrrrrrrrr öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  6. Ne diyor reklamda : Arkadaşlarınız kendi seçtiğiniz kardeşlerinizdir. Kan bağına ihtiyaç yok :) Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  7. senin gibi bir arkadaşla karşılaştığım için rabbime dua ediyorum iyiki tayinin çıkmış iyiki karşıma gelmişsin seni kardeşlerimden daha nyakın hissediyorum kendime senin yerin senin tahmin eddiğinden daha fazla bunu bil yokluğun çok fazla hissediyorum çok yanlız kaldım birgün kapı çalsa kapıyı açınca sen ne kadar güzel ha yarın içli köfte var belki gelirsin ismailler gelecek sipariş verdi belki bilmek istersin

    YanıtlaSil
  8. İçli köfteyi kaçırmışım :( Neyse artık bir ara ben de taze fasulye siparişi veririm geleceğim zaman :)

    YanıtlaSil