Bereket Lokantası Mübarek

Aralık 10, 2010

Aynen şöyle oluyor.

6:30 Metehan'ın kahvaltısı

7:00 Babaanne ve Bilgehan'ın kahvaltıları

8:15 Kendime kahvaltı

10:00 Meyva servisi

11:30 Bilgehan'ın öğle yemeği

11:45 Babamız yataktan kalkmışlar, günaydın, ona kahvaltı.

12:00 Babaanne öğle yemeği

12:45 (ya da kurs varsa 14:15) Metehan'ın öğle yemeği

16:00 Atıştırma- meyva

18:00 Çocukların akşam yemeği

19:00 Büyüklerin akşam yemeği

19:30 Çay servisi

20:30 Çocuklara süt

22:30 Büyüklere süt

23:00 Mutfak kapanır.

Birini atlatsam diğerinde canım çekiyor yiyorum :( Rejim mejim hak getire.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Off mutfaktan çıkamamak ne sıkıcı bir iş ... O yüzden hazırı seviyorum galiba ..
    Kolay gelsin Handanım

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcımız olsun...
    Okurken yoruluyor insan da yerken yorulmuyor niye?:)muck:)

    YanıtlaSil
  3. Canım iyimisin?Nerelerdesin?

    YanıtlaSil
  4. canım kendini yorma diyeceğim olmayacak sabret sana yardıma gelicem ben sana dedim değilmi boşuna aç kalma diyet yapamazsın diye arkadaş lafı dinle bu kadar koşuşturmaya diyet olmaz öpüyorum seni kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  5. Handaaaaaaaaaannn!!!!Huuu huuuuu!!!
    nerelerdesin kuzuuummm???:)
    (Yukarıdaki banu da benim:)

    YanıtlaSil
  6. Geldim Banucum :)Hımm bayağı vakit geçmiş :) Sabahları erkenden bilgisayar başına geçmeyince bir daha da zor vakit bulduğumu fark ettim.

    Gülüm bu sefer kararlıyım, yapacağım rejimimi.

    YanıtlaSil