Nihayet

Aralık 01, 2010

Bu eve taşındığımızda perdelerimiz salonun iki taraftaki camlarına yetmediğinden perde almamız gerekiyordu. Gerekiyordu da bir türlü birşey beğenemedim. Perde dediysem tül almak istiyordum gerçekte. Ama evimi de karartmasın istiyordum. Bir ara keşke bu kadar çok kumaş olmasaydı diye bile düşündüm. Yer gök seçenek dolu olunca iş daha da zorlaşıyor. Neyse iki ayın sonunda oturduğum yerden dışarının manzarasını görebildiğim bir tül modeli bulabildik.


Gerçi kısa yaptırmak üzere seçtiğimiz modeli uzun yaptırınca bu güzel işlemeler göz hizasına ulaşamadı ama yine de beğendim :)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Güle güle kullanın yeni perdelerinizi:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Güle bak dışarıya canım :)) iyi günlerde kullan ...

    YanıtlaSil
  4. Seçenek çok olunca iş zorlaşıyor galiba. İyi günlerinize tanıklık etsin. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Özii, Aysema ; teşekkür ederim ikinize de :)

    YanıtlaSil
  6. ahaha güle güle nin tekini yazmamışım ne safım yaaaa :))))

    YanıtlaSil
  7. Güle demeden leblebiyi anlıyoruz zaten Öziicim, fazla söze ne gerek var ki :D

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan perdelerini. Darısı başıma inşallah 1500. taşınmadan sonra hiçbir perdem eve olmuyor artık :(

    YanıtlaSil
  9. Valla darısı başına Boogie, perde almak zor işmiş, üstümden bir yük kalktı resmen.

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsun canım.aynı sorun bende de var suan.yenı ev ıcın tul lazım.sımdı en ust kattayım dıye perdeler kısacık.camı kapatmıyorum bıle karsım boş .yenı evde napıcam bılmıyorum evım 1.kat dukkan ustu.perdenı bıraz buyuk cekseydın keşke.fıkır olurdu.neyse optum.bye.

    YanıtlaSil
  11. Yakında bir ev olmadığı için benimkisi çok ince Dolunay, senin biraz daha kalın bir tüle ihtiyacın var sanırım .Allah kolaylık versin, çeşitlerin içinde kayboluyor insan :)

    YanıtlaSil
  12. Kısa tülün modası geçti. Uzun tül odayı daha güzel gösteriyor, emin ol. Kısa tülü asla kullanma!

    YanıtlaSil
  13. Haklısın Ebruli, ben de uzun severim de bu sefer tembellik yapayım demiştim, ütüle ütüle bitmiyor ya hani :D

    YanıtlaSil