Snapshot

Nisan 08, 2010

Aslında ben de Commodore64 çocuğuydum. Çok güzel Klaks oynardım mesela.Sonra pinbal oynardık. Bir de aldığımız dergilerdeki programları yazmaya çalışırdık. Karakterleri bir türlü anlayamadığımızdan uzuuun sayfalar yazdıktan sonra çalışmazdı %90. Ama o kadardı benim işim.

Kürşad içinse bambaşka bir dünya C64. Bambaşka dünyanın bambaşka insanları. Partiler düzenleyen , demolar yapan. Günümüz teknolojisinin sınırsız imkânlarını umursamayıp bir küçücük C64 'ten nice güzellikte şeyler çıkartan bir dünya.

İşte benim canım kardeşimin gurubu oradaki yarışmada birinci oldu :) Birlikte Uygar 'a gidip kaset çektirdiğimiz günler geldi gözümün önüne. Eve gelip hevesle bilgisayarın başına geçmesi ve her defasında muhakkak ki çalışmayan oyunlardan dolayı hayal kırıklığı. + - yönteminin komikliği. Elinde tornavida teybin kafa ayarını değiştirmesi. Sonra bir sürü zımbırtılar çıkmıştı ona taktığı ki ben o kısımlarda tamamen kopmuştum durumdan :D

Kısa ve öz olarak söylemem gerekirse :

Ömel Kiltat. Seninle gurur duyuyorum :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Mmm ne guzel yazmissin canim ablam benim:) Seni cok seviyorum...

    Kursad.

    YanıtlaSil
  2. Ben de seni çooook seviyorum :)

    YanıtlaSil